pondělí 1. června 2015

Romain Perrin Rock Steady 2011




2011 The Jet Set Collection
Exclusives - Rock Fashion Wedding
Romain Perrin Rock Steady - W Club





Jak už je jasné z názvu,pochází ze svatební kolekce.Nejsem si jistá zda jde za ženicha,ale to mi je jedno.Líbí se mi hrozně moc a často jsem ho okukovala u Jitacopi na jejím blogu (Jitka),kde je důkladně rozebrán a detailně nafocené jeho oblečení,které mě naprosto nadchlo.Integrity zkrátka umí a zatím vše co mám v originále oblečení,tak můžu říct,že je precizně ušité a materiál mě také ještě nikdy nezklamal!
Původně jsem myslela,že ho koupím nahého,ale jsem nyní ráda,že jsem se rozhodla zase pro komplet.Litovala bych hrozně moc!Mám ho zase přes Míšu H. z MMB.

Část peněz mi na něj věnoval můj hodný manžel.Dnes máme totiž druhé výročí od svatby a tak ho mám jako dárek.





Krásný fešák,jsem z něj nadšenáUsmívající seMrkající!!!









V sadě měl i náušnice a tak jsem mu vážně jedno ucho propíchlaSmějící se.
Na této fotce jsem si všimla,že kousek obočího má smázlé,ale řešit to nebudu.









Daniel Bennett (1.června 1988)

Daniel je Ir a napůl Francouz.Jeho matka je původem Irka,která se zamilovala do Francouze,se kterým otěhotněla.Daniel se ještě ani nenarodil a přišel o svého otce při autonehodě.Bez otce ale přeci jen nevyrůstal.
Jeho matka se provdala za Američana,který s ní zůstal v Irsku a přijal Daniela za svého.Daniel tedy získal skvělého otce a časem také i sestru Miu,se kterou má krásný sourozenecký vztah.

Daniel vyrůstal v Irsku,ale když dospěl odešel do světa studovat.Je celkem uznávaným fotografem a má za sebou několik výstav.
Daniel neposkytuje rozhovory o svém soukromí a tak se o něm málo ví z jeho osobního života.Ví se pouze to,že žije v různých zemích,nedá se říci,že by měl stálý domov,snad možná rodné Irsko.Je to klidný člověk a působí velice vyrovnaným dojmem i když jeho styl oblékání je tak trochu bohémský,ale je to umělec a těm se leda co toleruje?!
Není známo,že by měl nějakou přítelkyni.





Daniel Bennett





Šperky mu moc slušíMrkající









Daniel Bennett se svou sestrou Miou Devlinovou.




Děkuji za pozornost,jsem zvědavá na Vaše komentářeSmějící seMrkající...

Přeji krásný pracovní týden,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...