středa 3. června 2015

Setkání




Marco: ,,Drahá sestřenko,rád tě zase vidím po delší době."

Anna: ,,Tak tě tu vítám Marco,jaký jsi měl let?"

Marco: ,,Šlo to.Nezajdem někam na jídlo?Až později mě můžeš provést Prahou,když bude tedy čas?!"





Anna: ,,Znám tu jednu výbornou restauraci,kde dělají i chutnou pizzu a mají na výběr kvalitní vína.Mimochodem,co pohledáváš tady v Praze,jsi tu za zábavou nebo pracovně,bratránku?!"

Marco: ,,Tak to je fajn,mám hlad a co se týče kvality pizzy zde,tak bych byl opatrnější s chválou (smích),ale uvidíme.Jsem tu víceméně pracovně,ale o tom později si promluvíme."





Marco: ,,Mimochodem,sluší ti to Anno."





Marco: ,,Tedy Anno,opravdu jsi nelhala a pizzu tu mají skoro tak výbornou jako u nás.Víno je také chutné."

Anna: ,,Copak bych ti lhala,o pizze se nežertuje(smích)?!Tak a teď mi pověz,jak jsi to myslel s tou prací,copak tvůj otec zase vymyslel?!"

Marco: ,,Táta chce,abych dohlížel osobně v některé našich poboček v Evropě.Nejraději bych zůstal v Římě,ale to má pod dozorem otec a táta nechce nikam jinam,což chápu v jeho letech,ale to mu neříkej(smích).Takže si musím vybrat mezi Prahou,Londýnem a Paříží.Znamená to,že se tam budu muset trvale usadit a čas od času zkontrolovat i ty dvě.Nemám z toho velikou radost,ale je to nutné."

Anna: ,,Myslím,že vím pro kterou se rozhodneš.Po mně chceš,abych to dala do pořádku po právnické stránce,že?!"

Marco: ,,Znáš mě(smích),přesně tak.No uznej,přeci nebudu nahánět cizí právníci,když ty jsi rodina a jedna z nejlepších právníků,které znám?!"





Anna: ,,Od první chvíle se chci zeptat na Devony,jak to spolu máte?!"

Marco: ,,Rozešli jsme se.Pro ni vždy byla na prvním místě její kariéra,byla a bude a o to já nestojím."

Anna: ,,Miluješ ji?!"

Marco: ,,Dnes už ne!"

Anna: ,,Chceš do Paříže kvůli Mie?!"





Marco: ,,Já vím,že jsem to totálně zvoral a Mie jsem hrozně moc ublížil,což je mi velice líto a neočekávám,že mi to někdy odpustí,ale....chci jí být nějak na blízku a tohle je způsob jak být.S Devony to byl hrozný omyl,nikdy to nemohlo fungovat,ani tehdy,ani teď."

Anna: ,,Takže se mi snažíš říct co?!Že stále miluješ Miu?!"

Marco: ,,Ano!"





Anna: ,,Nemusím ti říkat,že to budeš mít těžké.Mia je velice hrdá žena,ublížil jsi jí a její srdce pošlapal.Nepatří mezi ty ženy,které snadno odpouštějí a stačí před ní zamávat s kyticí a myslet si,že tím je to vyřešené?!"

Marco: ,,To já vím.Stačí mi,když jí aspoň zatím uvidím..."





Děkuji za pozornost,
příště se setkáme už v Paříži.

La Micha a její panenkyUsmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...