sobota 6. června 2015

To snad ne?!




"Nevím,jestli dělám dobře?!Mia se mnou vyrazí dveře,ale musím jí konečně vidět!Ale kde k čertu je?!Není ani doma ani v práci...asi se tedy projdu a stavím se později...."





Mia: ,,Dane,ta výstava byla úžasná.Jsi skvělý a úspěšný mladý muž.Škoda,že naši nemohli přiletět?!"

Daniel: ,,Zdá se,že se výstava skutečně líbila drahá sestříčko.Prodalo se toho víc,než-li jsem počítal!Něco jsem našim poslal,tak snad budou mít radost?!Jsem rád Mio,že jsi mě doprovodila,víš jak tyhle nutné,společenské akce nemám rád?!"





Mia: ,,Nezajdem někam na skleničku nebo můžem jít ke mně?!"

Daniel: ,,Ne,děkuji Mio.Budu rád,když se dostanu do hotelu,dám si sprchu a půjdu spát.Jsem nějak unavený.Nezlobíš se?!

Mia: ,,Ne,ovšem že ne.Pobavíme se někdy jindy,však ještě tu pár dní zůstáváš ne?!

Daniel: ,,Jasně,někdy příště.Nevím přesně,jak dlouho tu zůstanu?!Uvidím..."





Marco: "Už je dost pozdě,kde ta Mia vězí?!No to snad ne?!Ským to jde?!?!"





Mia: ,,Nemusíš mě doprovázet až ke dveřím,ten kousek vážně dojdu?!Běž si odpočinout Dane.Zítra si zavoláme."

Daniel: ,,Dobrá Mio,tak dobrou noc."





Mia: ,,Marco,co tady děláš?!Lekla jsem se tě!"

Marco: ,,Kdo to byl Mio?!

Mia: ,,Kdo byl kdo a vůbec já se ti nemusím svěřovat!"





Marco: ,,Tak ty mi neřekneš,ským jsi to šla?!"

Mia: ,,Opakuji,já ti nemusím říkat vůbec nic!"





Mia: ,,Odcházím!"

Marco: ,,To ty děláš běžně,že se snažíš vyhnout rozhovorům!"





Mia: ,,Tak se podívej Marco.Nech mě být!Co sis myslel,že budu pořád na tebe čekat?!Běž si za Devony!"





Marco: ,,Vím,že jsem to zvoral!Promluv me si,prosím..."

Mia: ,,Nemá to cenu.Dobrou noc!"





Marco: ,,Mio prosím!Stále tě miluji,omlouvám se za vše!S Devony jsem se rozešel!"




La Micha & její panenky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...