čtvrtek 18. června 2015

Izabelle Lawley




Izabelle je krásná panenka a velice se ráda na ni dívám.Má krásnou barvu vlasů,ale nevím přesně jak jí definovat?!Jistě jste si všimli,že má celkem málo foteček.Chyba je nejspíš u mně,nejsem schopná jí pořádně nafotit a mám problém s oblékáním.Stále jsem nějak nepřišla na barvy,které jí sluší a které ne.O čem jsem byla přesvědčená,že jí bude slušet totálně zklamalo a naopak.Nevzdávám to a stále budu zkoušet a zkoušet dokud nenajdu to pravé.
A nyní aspoň pár foteček,snad se budou líbit?!
















Svým způsobem mám ráda všechny své fešky,ale je pravda,že Miu jsem často upředňostňovala a do teď byla na prvním místě,ale s příchodem Izabelly má velkou konkurenciUsmívající se,ale raději jí to říkat nebudemSmějící seMrkající...



Děkuji Vám za pozornost,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...