pátek 26. června 2015

Nová zakázka




"Tak dnes se mám setkat s novým zákazníkem a bude to pro mou firmu velikánský kšeft.Koupil ten skvělý barák,který se mi tolik líbil,né že bych na něj někdy měla?!No...aspoň se podívám dovnitř a budu u toho,jak se proměňuje interiér...tak hurá do práce,je nový den!"





,,Marco!Teď sis opravdu nevybral tu pravou chvíli,čekám klienta a nemám čas na hádky!"





,,Zdravím Mio,tak to jdu myslím právě včas?!"





,,Cože?!"

,,Kdybych přišel sám,věděl jsem,že se mnou by jsi nevyjednávala a proto jsem to přenechal právníkovi.Máme podepsanou smlouvu,vycouvat nemůžeš.Vlastně ano,ale to by tě stálo ohromný balík a to,nezlob se,ale dovolit si nemůžeš.No tak Mio,buď rozumná?!"

,,Bylo mi divné proč jednám s právníkem,ale neřešila jsem to,protože ani ve snu by mně nenapadlo,že za tím stojíš ty!"

,,Omlouvám se,ale já potřebuji někde bydlet a potřebuji,aby dům někdo zařídil,někdo kdo tomu rozumí!"





,,Jistě a tebe nenapadl nikdo jiný,než-li já,viď?!Jsi pěkný hajzl!"

,,Možná jsem hajzl,ale nikdo jiný by nevysolil takovou částku,kterou jsem navrhl já!"





,,Mio,přestavba bude trvat několik týdnů né-li měsíců a bude lepší,když budem spolu normálně komunikovat,co myslíš?!Veškeré podklady Ti pošlu a na dům se můžeš přijít podívat kdykoliv,aby sis mohla vše přeměřit atd..."





,,Takže Mio uzavřeme mír...?!"

,,Je to zakázka,jako každá jiná!"

,,Když myslíš?!Už musím jít.Zatím pa."




"Co si o sobě vůbec myslí?!"




Přeji hezký den,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...