středa 28. října 2015

Dvě ženské pod jednou střechou



Mia: ,,Marco,jdu do města.Mám nějaké pochůzky a ještě se stavím v práci."



Marco: ,,Dobře,budu se na Tebe těšit.Jdu se podívat do kuchyně,jak pokračují s přestavbou..."



Elena: ,,Čekala bych lepší vkus oblékání od ženy,která tak krásně navrhuje domy?!"

Mia: ,,Ráda bych,kdyby jsme spolu vycházely,když tu obě máme bydlet?!"

Elena: ,,Je ovšem otázkou,jak dlouho tu budeš bydlet ty?!"




Mia: ,,To nemá smysl..."



Marco: ,,Jsem rád,že tu mám dvě ženy pod jednou střechou,které miluji!Škoda,že Mia nezůstala,aby jsme si popovídali společně?!Co říkáš na Miu?!"

Elena: ,,Máš tu i její kočky.Kdo by to kdy řekl?!Nesnášíš zvířata v domě?!"

Marco: ,,Vidíš?!Asi se měním (smích)..."




Elena: ,,Všimla jsem si..."



VE MĚSTĚ



Izabelle: ,,Jsem ráda,že jsi zavolala.Kam vyrazíme,zajdem si někam na oběd a skleničku nebo chceš po nákupech (smích)?!

Mia: ,,Asi oboje."

Izabelle: ,,Co je s tebou,zdáš se mi nějak smutná a rozladěná?!"

Mia: ,,Marcova sestra mě nemá ráda!"




Mia: ,,Tak se na mně podívej?!Řekla,že mám hrozný vkus oblékání a prý by čekala něco lepšího od ženské,co navrhuje domy?!Na plese také řekla,že se k sobě s Marcem nehodíme a jeho rodina mně nepřijme?!Ty znáš Elenu,jste ze stejné branže,co si myslíš?!"





Izabelle: ,,Nerada to říkám,ale Elena je pěkná potvora!Ano,znám jí.Nejsme žádné kamarádky právě proto,že jí znám?!Říká vše s úmyslem,aby Ti ublížila!Marco tě ovšem miluje,řekni mu to!Nedovolí,aby Ti ubližovala,ačkoliv se jedná o jeho milovanou sestru?!S jejich otcem má nejspíš pravdu,vládne železnou rukou,ale Marco o Tebe velice stojí,tak se nemusíš bát?!"

Mia: ,,Děkuji.Nechci Marca poštvat proti jeho vlastní sestře.Víš co také řekla?!Mluvila o Devony jako by jí znala a něco nakousla,čemu jsem moc nerozuměla?!Vyrušil nás Marco."

Izabelle: ,,Tak se zeptej své sestřenice Devony,třeba bude vědět kam tím mířila?!




Izabelle: ,,Poslyš,ty s Annou vycházíš velice dobře,že?!Nerozházej si to s ní,protože je to právě Anna,která má na Marca veliký vliv a on rád jí poslouchá!A jde se nakupovat (smích)...."




Hezký den,
La Micha & její panenkyMrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...