úterý 6. října 2015

Mia bude mít zase co dělat



Dobrý večer,

hrozně moc mně baví vymýšlet pro mé panenky interiéryUsmívající se a tak se můžete těšit,že v buducnu Vám zase představím další část místnosti pro své panenky.
Tentokrát to bude kuchyň s jídelnouMrkající.Moc se mi líbila kuchyňka modern comfort v modré barvě,ale takovou se mi nedaří sehnat.Červená k dispozici byla,ale já prostě červenou nemusím,i když musím uznat,že Blanka s červenou kuchyní udělala krásné a luxusní bývání pro své holky.Dlouho jsem tedy váhala nad touhle a řekla jsem si nakonec,že do ní půjdu a nebudu dlouho přemýšlet jestli ano či ne,aby z prodeje nezmizela?!
Dnes dorazila a musím říct,že toho nelituji.V reálu se mi líbí ještě více,než-li na fotkách,které jsem našla na netu a jsem moc spokojená.Hned jsem popadla jednu z mých děvčat a vyzkoušela,jak by to mohlo vypadat a s výsledkem jsem spokojená i výškově k panenkám půjdeUsmívající se.
Jak víte,tak moje Mia je bytová designérka,takže bude mít zase prácičkuSmějící seMrkající...
Nevím,jestli to stihnu ještě letos nebo až v novém roce,ale požádám zase Naďu o nábyteček.Bude se mi hodit stůl a nějaká ta židleUsmívající seMrkající.
Dnes byl prima denUsmívající se!





Přeji hezký večer a úspěšný pracovní týden,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....