pátek 9. října 2015

Prosím o radu



Dobrý večer,

začala jsem budovat tedy kuchyň.Našla jsem pro ni polici o délce 90cm a šíři 40 cm,jedná se o komudo,ve které jsem kdysi měla bydlení pro sbé Barbie.Komoda má pouze dvě police,z jedné jsem udělala bydlení pro Miu a z druhé bylo skladištěUsmívající se,kde jsem měla krabice s oblečením a doplňky atd...pro své panenky.Nyní jsem tu druhou polici využila lépe,tedy na budoucí kuchyň.
Měla jsem kuchyňskou linku v jedné rovině,ale to zabíralo příliš místa a tak jsem to zkoušela různě aranžovat.Nakonec jsem to ponechala tak,jak vidíte na horní fotografii,zatím se mi to tak líbíMrkající.Obvodové stěny jsem polepila bílým papírem.
Nejsem si jistá podlahou?!Nevím,zda mám nechat vidět tohle světlé dřevo nebo koupit imitaci lina v tmavém odstínuNerozhodný?!
V pravé části kuchyně by byl jídelní stůl od Naďi a tady také řeším dilema,mám si nechat vyrobit bílý nábytek nebo tmavě hnědý,jako kontrast kuchyně?!

Budu velice ráda za Vaše rady,připomínky apdMrkající.Děkuji!

Dále jsem nafotila několik detailůUsmívající sekuchyňské linky....









Jsem nyní moc ráda,že kuchyňské doplňky jsem si po Barbie ponechala?!Teď se hodíSmějící se!





Vidíte tu židli?!Moc se mi líbila,když jsem jí kupovala,ale vlastně jsem si nebyla vůbec jistá,kam a na co jí využiju?!No a vida,bude sloužit v kuchyni při vaření apd...Smějící se









Hezký večer a pěkný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....