pátek 22. dubna 2016

Že by první rande?!



,,Nebudeš mi to věřit,ale na dnešní večer jsem se těšil celý týden Rosalie..."

,,Aby jsi nebyl zklamaný.Možná očekáváš mnohem víc?!"

,,Jsi tu a to je důležité.Snad se nezlobíš,že jsem nepřinesl kytky nebo tak něco,když je to naše první rande?!Ale já na to moc nejsem,tak se omlouvám předem Rosalie."

,,Tak to má být rande?!Vím moc dobře Danieli,že ty nejsi žádný romantik/snílek?!"

,,Tohle je rande.Vybrala si mimochodem hezkou restauraci,sem také ráda chodí moje sestra.Hmm...tak si něco dobrého už objednáme,ne?!"

,,Je to jedna z nejlepších restaurací v tomhle městě.A já mám ráda kvalitní věci.A jak jsi se měl v Irsku,co rodina?"

,,Je tam krásně.Možná by se ti to tam líbilo?!Někdy tě tam vezmu.Rodinu mám báječnou."

,,To věřím.Ty mě chceš vzít do Irska?!Myslím,že to není nic pro mě.Mám ráda civilizaci,ruch města,luxusní večeře,divadla a značkové obchody."

,,Nejsi takový snob Rosalie,i když se snažíš tak působit.Možná by ti ty naše zelené kopce prospěli?!"

,,A to každou ženu se kterou se hodláš zaplést bereš domů Danieli?!"

,,Ne,ale tobě bych to rád ukázal.Tak kde je to jídlo?!Už mám hlad..."








,,Mimochodem,moc ti to sluší Rosalie,ale to je zbytečné říkat,protože to víš."

,,Děkuji.Ano,nemám problém se sebevědomím,ale i tak to ráda slyším a zvlášť od muže."

,,Máš pěkně upravené vlasy,ale rád bych je viděl někdy rozpuštěné."

,,Tak to máš smůlu Danieli,já vlasy pořád nosím upravené,je to praktické."

,,Věř mi,že jednou je kvůli mě rozpustíš."

,,Vidím,že i ty máš sebevědomí?!"

,,Mám a proč ne?!Jdem jíst,jídlo vypadá fakt božsky.Doufám,že nepatříš mezi ty ženy,co jen tak trochu snědí a pak ještě dodají,že si budou muset zacvičit?!"









,,Jídlo nezklamalo.Musím na toaletu,omluv mě."

,,Doufám,že nejdeš zvracet?!"

,,Nebuď nechutný Danieli!"




V TÉ SAMÉ RESTAURACI U TOALET A VÝCHODU




,,Byl to báječný večer,že drahý?!"

,,Proč byl,večer ještě nekončí Mio?!"

,,Máš pravdu.Počkáš,ještě si zajdu na toaletu,ano?!"

,,Ovšem,jen běž."




,,Dobrý večer.Koukám,že je nás víc,co se rozhodli dnes povečeřet v této restauraci?!"

,,Dobrý večer Rosalie.Ano,i v tak ohromném městě musíme na sebe narazit,že?!"

,,Nebuď tak nepřátelský Marco!Předpokládám,že máš svou ženu na toaletě.Raději bych měla jít,abychom se vyhnuli trapasu."

,,Předpokládám,že jsi tu také s nějakým doprovodem?!Určitě by jsi nešla sama do restaurace?!"

,,Ne,to určitě ne a proč se ptáš,snad nežárlíš Marco?!"

,,Nebuď směšná.A ví ten chudák do čeho se to pouští,neměl bych ho jít varovat?!"

,,Raději ne,asi by ti nebylo milé vidět můj doprovod!Dobrou noc,Marco!"








,,Už jsem tu lásko,nečekal si dlouho?!"

,,Už si mi začínala chybět Mio..."




,,Myslím,že vidím Rosalie?!Dokonce tam s ní je nějaký muž,není mu vidět do tváře..."

,,Já jí nepotřebuji vidět a toho chlapíka lituji,neví do čeho se to pouští,blázen!"

,,Nebuď takový,třeba když se zamiluje do někoho jiného,tak my budem mít klid?!I když já vlastně žádné problémy s ní nemám,jsem v galerii sama,když tam provádím úpravy,ona má pokaždé důležité schůzky.Myslím,že se mi vyhýbá?!"

,,Tak to je jedině dobře a dost o ní!"




,,Byla jsi dlouho pryč,tak jsem nám objednal ještě dezert.Stejně mám chuť na něco sladkého."

,,Tak to budu muset opravdu cvičit."

,,Můžem si zacvičit spolu Rosalie?!"

,,Když chceš a čemu dáváš přednost,běhu nebo posilovně?!"

,,Bod pro tebe."




,,Nevěřila bych tomu,ale byl to skutečně krásný večer.Děkuji za doprovod."

,,To ano a mohl by být ještě krásnější..."

,,Danieli,já tě nahoru nepozvu."

,,Vím,ale nemohl jsem to nezkusit.Dobrou noc,sladká Rosalie..."





Přeji Vám krásný páteční večer a pěkný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...