pondělí 11. dubna 2016

Pozvání na drink



"To byl zase náročný den,tak se těším domů na vanu plnou pěny...hmm..."




"Čekám tu jak idiot..."




,,Konečně!Už jsem se bál,že jsem Vás prošvihl Rosalie(úsměv)?!"

,,Danieli,co tady děláte?!"

,,Čekám na vás.Slíbila jste mi večeři,vzpomínáte?!Musíme probrat výstavu a tak..."

,,Vybral jste si špatný den,jsem hrozně unavená a na večeři se mi vážně dnes nikam nechce."

,,Tak co aspoň na skleničku,to bych vás mohl pozvat Rose?!"

,,Myslím,že bude jednodušší,když s vámi zajdu opravdu na jednu skleničku,než-li se s vámi dohadovat?!"

,,To je rozumné rozhodnutí(úsměv)."








,,Hezký podnik."

,,Jsem rád,že se vám tu líbí Rose.Znám tenhle podnik díky své sestře,čas od času sem zajdem."

,,Neříkejte mi Rose!Tak vy máte sestru?!"

,,Proč se vám nelíbí Rose?!Jo,mám.Jmenuje se Mia.Možná vás někdy seznámím?!"




"Tak Mia?!Zajímavé..."



,,Jak spolu vycházíte,co vaše sestra dělá,je také umělkyně?!"

,,Máme spolu hezký vztah,i když se často spolu nevídáme.Svým způsobem je umělkyně (smích),navrhuje interiéry atd...Vy máte sourozence Rosalie?!"

,,Tak to je hezké,Ne,jsem jedináček." - "čím dál tím lepší,to by se dalo využít..."




,,Tak kolik toho máte Danieli?!"

,,Lhal jsem.Nemám nic,byla to jen záminka se s vámi sejít (úsměv).V každém případě výstavu u vás chci,až tedy něco budu mít Rosalie."

,,Vy jste mi lhal?!Proč?!"

,,Líbíte se mi."

,,Jste upřímný,ale myslím že já vám nemohu dát to,co skutečně chcete Danieli?!"

,,Jste jiná Rosalie,to jsem si všiml hned v Londýně při našem prvním setkání.A to je právě to,co mě k vám asi táhne..."

,,Danieli,oba víme,že v okamžiku kdy dostanete to co chcete,tak ztrácíte zájem!Nemám čas na vztahy na jednu noc a ani nejsem ten typ.Jsem po rozvodu a ještě jsem se z toho nevzpamatovala,takže si můžem oba tohle ušetřit!"

,,Prokoukla jste mě.Nebudu vám říkat,že je mí líto vašeho rozpadlého manželství,protože není a já mám pořád naději Rosalie..."

,,Měl by jste šetřit s vaším časem,se mnou ho jen ztrácíte!Už je dost pozdě,děkuji za skleničku Danieli."




,,Měla by jsi něco vědět Rosalie,já umím být trpělivý.Navíc se mě jen tak nezbavíš,stále mi dlužíš tu večeři..."




"Co to se mnou sakra dělá?!"



Přeji krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...