pátek 1. dubna 2016

Kyori Sato Faded Desert - Chloe




2014 Urban Safari Collection - Dressed
Kyori Sato Faded Desert 700ks

Dovolte mi,abych Vám představila svůj nejnovější přírůstek - mou Chloe.
Překvapuji samu sebe.Nikdy jsem nad touhle panenkou neuvažovala,už proto,že patřila do FR2 a já se o tyto panenky zkrátka nezajímala.Ovšem příchodem Scarlett,jsem se začala zajímat i o další FR2.Tato kráska byla dostupná a za přijatelnou cenu.Prohlížela jsem si její fotky na flickru,kde mě očarovala a později u Blanky na jejím blogu,u ní se jmenuje Frida.Vím,že fotky jsou dost klamné a přesto jsem to s ní riskla,říkala jsem si,buď se mi líbit bude a zůstane nebo jí zkusím poslat dál?!Nebyla to láska na první pohled,to se přiznávám bez mučení.Ovšem oblečení a výbavu měla tedy parádní a proto není divu,že jsem si jí pořídila v kompletní výbavě.Trochu mi také dělalo starosti její výrazné líčení,ale musím hned říct,že v reálu to není zase tak hrozné a i samotná panenka mile překvapila.
Bohužel,její vyjímečnost se mi nedaří správně zachytit přes objektiv,což je veliká škoda,protože je to svým způsobem krásná a vyjímečná panenka.




Má opravdu krásné a variabilní oblečení s bohatým příslušenstvím.Sukni,top,vestu s páskem.Luxusní střevíce - bála jsem se,že bude problém s obouváním,ale překvapivě jdou pěkně nazouvat.Několik náramků,náušnice,moc pěkné brýle.Nahrádní ruce,které opět zlobí,ale to už mě nepřekvapuje?!Luxusní kabela,která je třešničkou na dortu - naprosto famózní!




Byla jsem na vážkách,zda mám či nemám jí rozpustit vlasy?!Nakonec zvítězila má intuice a já jí vlasy přeci jen rozpustila,umyla a vysušila a teprve TEHDY jsem se do ní zamilovala!Najednou tu byla jiná panenka a z mého pohledu daleko zajímavější.Byla jsem překvapená její délkou vlasů - má nejdelší vlasy z mých panenek,taková LocikaUsmívající se.Rozhodně nelituji a jsem ráda,že jsem jí dala šanci u nás bydlet...









Vzpomínáte na film:Gejša?!Na té spodní fotografii mi připoměla hlavní hrdinku jménem SayuriUsmívající seMrkající









Chloe






Chloe Marchálová (1.dubna 1989),

se narodila v Tokiu,ale vyrůstala s rodiči v Americe,kam se přestěhovali v jejich pěti letech.Její otec Jacob Marchál pracuje jako pilot a je původem američan.Matka se jmenuje Tamlyn Šinozoki a dříve pracovala jako pokojská,při této práci se seznámila s otcem Chloe.Dnes pracuje jako recepční.
Chloe vystudovala střední a vyšší odbornou školu,umí pět jazyků.Pracuje jako letuška 1.třídy.





Chloe Marchálová





Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...