úterý 5. dubna 2016

Třináctá komnata



,,Dlouho jsme se neviděly,chyběla jsi mi Angeliko."

,,Já vím...potřebovala jsem přemýšlet.Vím o čem chceš mluvit a co chceš slyšet.Nyní jsem na to připravená Jasmíno."

,,Dobře,nechám tě tedy mluvit.Řekni mi sama jen to,co chceš."

,,Děkuji.Nepocházím z bohaté rodiny Jasmíno,vlastně ani nevím kdo jsou mé rodiče.Nikdy jsem je nepoznala a ani jsem je nehledala,proč bych měla?!Vyrůstala jsem v děcáku,stejně jako Alex.Nebylo to tam tak zlé.Alex a já jsme se spřátelili.Ochraňovali jsme jeden druhého a vzájemně se podporovali.V děcáku naštěstí nezůstavá nikdo navždy a tak nás jednou vykopli s tím,že jsme už dost staří,abychom se o sebe postarali sami.Nic jsme neuměli a neměli jsme žádné peníze.Museli jsme si sehnat nějakou práci a někde místo na bydlení.Zůstali jsme spolu,ale Jasmíno mezi námi nikdy nic víc nebylo.Měli jsme stejný osud a stejné sny.Náš vztah byl dá se říci sourozenecký.Našli jsme si rychle práci.Alex pomáhal v kuchyni a já na place.Bylo to hrozné.Strávili jsme tam spousty hodin a peníze pomalu nulové.Alex vždy toužil malovat a vím,že uměl,ale on si příliš nevěřil a nevěděl kde začít?!Já neuměla nic.Měla jsem pouze své mládí,hezké tělo s pěknou tvářičkou.Nevím čí to byl nápad,ale oba jsme věděli,že se musíme pohnout z místa,protože tam nás štěstí nečekalo žádné.Tak jsme tedy skončili v nočním podniku,kde jsme si za pouhou noc vydělali tolik,co v hostinci za měsíc.Zůstali jsme tam několik měsíců a přitom jsem se dálkově vzdělávala,protože jsem tušila,že hezké tělo s obličejem pouze nestačí,pokud se chci hnout z místa.Přečetla jsem tehdy ve volném čase spousty knih.Zajímala jsem se o všechno,o politiku,ekonomiku,sport,módu,prostě o vše,o čem jsem si myslela,že by mi mohlo být k užitku.Pak jsem poznala svého manžela.Chodil se dívat na má vystoupení každý večer.Trvalo půl roku,než-li se odvážil mě oslovit a požádat o schůzku.Myslela jsem si,že je to jeden z těch chlapíků,který mi chtějí platit za sex.Nakonec jsem jeho pozvání přijala.Pozval mě do nóbl podniku a evidentně byl překvapený,jaký mám o všem přehled.Zval mě do kina,večeře,do divadel.Naše schůzky trvali asi půl roku.Požádal mě o ruku.Věděla jsem,že je to velice bohatý muž,chytrý a také milý,i když o dost starší.Souhlasila jsem,protože jsem se chtěla dostat pryč.Po svatbě jsem se dozvěděla,že nemůže mít děti.Tehdy mi to nevadilo,byla jsem mladá a po dětech jsem netoužila.Dnes bych děti chtěla,ale není to zkrátka možné.O adopci nechce ani slyšet a to samé platí pro umělé oplodnění.Musela jsem se stím smířit.Nechci skončit znovu na ulici,už nikdy se tam nechci vrátit Jasmíno!Manžel pochází z bohaté rodiny a také je hluboce věřící.Sex je pro něj téměř tabu,takže manželské povinnosti jsou u nás minimální.Dal mi novou budoucnost a jsem mu velice vděčná,člověk čas od času musí udělat nějaký ten kompromis,že?!V podstatě si nemám na co stěžovat.Máme ohromný dům se služebnictvem a já mám neomezený přístup ke všemu.Chce na oplátku jediné,mou věrnost a slušné chování na veřejnosti.To mu můžu dát,dlužím mu to.Pomohl Alexovi.Dal mu spousty peněz a jeho práci ukázal těm správným lidem.Tak a teď to víš Jasmíno.Nesmíš to nikomu říct.Mohlo by to poškodit mého muže a on si dal velikou práci,aby mi vybudoval nový život a zametl minulost pod koberec.Alex se tím nikdy netajil.Asi mě teď vidíš jinýma očima Jasmíno a pochopím,když se nebudeš chtít už se mnou scházet..."

,,Angeliko,je mi líto jaký jsi měla start do života.Na druhou stranu,díky tomu jsi taková jaká jsi a já Tě mám ráda.Můj pohled na Tebe se nezměnil.Jsi mou jedinou opravdovou přítelkyní.Každý máme nějakou minulost a je hloupé,aby lidé kvůli ní ty druhé odsuzovali!"

,,Děkuji Jasmíno."





,,Tak fajn.A co je jinak nového?!Scházíš se s Alexem pořád,takže to vypadá vážně?!"

,,Pracuji na nové knize.Ano,s Alexem se vídám.Je milý a někdy dost legrační,také dost trpělivý.Myslím,že ho mám ráda?!Dnes jdem na koncert,pořád někam chodíme,když mám čas..."

,,Tak to ráda slyším.Vím,že je do Tebe blázen.Alex je skvělý,mohla by jsi být s ním šťastná..."

,,Ano,možná že ano..."





,,A co ty,co pořád děláš?!"

,,Nikdy jsem se nepřestala zajímat o aktuální věci,takže pořád něco čtu.Byla jsem pozvána na křest nějaké charity a také jsem byla navštívit děti v nemocnici,byl to takový projekt.Doprovázím manžela na schůzky a diplomatické večeře.Jo a byla jsem na úžasné přehlídce,kde jsem si koupila pár nových kousků(smích)..."

,,Angeliko,stačí Ti takhle žít?!"

,,Zatím ano Jasmíno..."




,,Alex chce,abych mu stála modelem."

,,To je novinka.Nikdy nemaloval lidi.Nedivím se ovšem,že jsi ho inspirovala?!V čem je tedy problém?!"

,,Chce mě malovat nahou,prý má určitou představu.Řekla jsem mu,že to nejde.Asi ho to mrzelo..."

,,To věřím.Třeba časem změníš názor?!Jasmíno řekni mi,už jsi ho pozvala dál?!"

,,Ne.Víš,že se mnou to není tak snadné..."

,,Naštěstí Alex je dost trpělivý...Pojď,zvu Tě na oběd."





Přeji hezký den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...