pátek 15. dubna 2016

To jsou mi novinky?!




,,Tak jsme domluveni?!Budu se těšit..."




,,Izabelle,jako vždy jdeš pozdě?!Dojdu si pro kabelku a můžem jít na oběd..."

,,Mě se zdá,že jsem přišla právě včas nebo jsem měla přijít ještě o něco dýl?!Copak to zase děláš Rosalie?!To byl brácha Mii,že ano?!"

,,Plácáš hlouposti.Ano,je to bratr Mii.Svět je malý,že?!Mimochodem,je to ten samý otrava,o kterém jsem Ti už jednou říkala!"

,,Tak ti nevím,jestli mám varovat jeho před Tebou nebo Tebe před ním?!A co chtěl?!"

,,Vtipná jako vždy.Bude mít u mě výstavu,ale dnes mě přišel pozvat na večeři."





,,A ty jsi řekla ano,že?!"

,,Ano,nedal by mi totiž pokoj.Jedna večeře mi nic neudělá."

,,Dnes večer nebo kdy se ta večeře má uskutečnit?!"

,,Příští pátek.Dnes odjíždí za rodinou do Irska."

,,Hmm...vzpomínám si,že mi to vlastně Mia říkala,že se chystají do Irska."

,,Takže Mia Ti odpustila(úsměv)?!Nevíš,jestli jede i Marco?!"

,,Mia je rozumná a chápe,že nemůžu za to,že jsme sestřenice.Tak ty nedáš pokoj?!Jednou provždy se na Marca vykašli Rosalie!Nemá to cenu.Miluje Miu,promiň že to říkám,ale je to tak.Raději si najdi jiného chlapa!"





,,Třeba Daniela?!"

,,Toho jsem zrovna nemyslela!"

,,Proč ne?!"

,,Rosalie,tak trochu Daniela znám a je to děvkař.Vzpomínáš si na mou kamarádku Fellon,hrozně jí zlomil srdce!Nechci,aby jsi se znovu trápila kvůli nějakému chlapovi!"

,,Děkuji za varování,ale já se nehodlám do Daniela zamilovat a jedna večeře mi neublíží,víš?!"

,,Když myslíš...jdem už na oběd.Mám hlad."

,,Konečně něco rozumného,co jsi řekla(smích).Můžem zítra vyrazit na nákupy,něco nového na sebe bych uvítala..."

,,Kvůli Danielovi?!"

,,Rosalie,dej už pokoj!"





Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...