pátek 21. února 2020

Plus size modelka




Michelle jako plus size modelka.

Spodní prádlo jsem dostala darem k objednávce od Martiny Paurové,jistě ji znáte z facebooku.Nechala jsem si od ní ušít několik věcí jak pro baculku Barbie,tak pro FR s tělem Nu Face.Vše mě nadchlo a panenkám to moc sluší.Dnes Vám Michelle předvede spodní prádlo a letní komplet.






Zde se mi Michelle moc líbí.






Zatím mám pro ní jen jedno spodní prádlo,ale je-likož ujíždím na pěkném spodním prádle,tak časem jí určitě toho pořídím víc.






Je nádherná,i když je baculatější a tím pádem nezapadá do ideálu krásy.






Letní model: krásné vzdušné šaty,lehký svetřík a náhrdelník,který ladí s kabelkou.Boty jsou od FR2,tak velkou má nožku.






Michelle sluší i šaty,aspoň podle mého názoru.






Michelle






Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....