pátek 28. února 2020

Svůdná kráska




Valérie je taková sofistikovaná panenka,ale k focení ve spodním prádle se nechala nakonec přemluvitUsmívající se.Krásné prádlo je opět dílem Martiny Paurové.






Tahle Vanessa se mi moc líbí.Je to taková kočičí žena,na mě tak působí.Bohužel v příbězích jí neuvidíte.Nemám pro ní žádnou roli,zdobí pouze mou vitrínku a dělá mi radost.Sem tam mi zápózuje coby modelkaMrkající.






Na té horní fotce se mi líbí asi nejvíc,je krásná.






Prádlo je krásné,korzet se zapíná na zádech na patent a kalhotky se dají pohodlně natáhnout,nemají žádné zapínání.Moc se mi líbí a už teď je mi jasné,že budu potřebovat další,jak pro FR,tak i pro svou Barbie baculkuSmějící se.






A jak vidíte,původní účes stále má.Tak bylo by i zbytečné jí ho rušit,když jí neplánuji zasadit do svých příběhů.






Valérie











Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....