sobota 8. srpna 2020

Ginger Gilroy


"Přítel nebo nepřítel",tak se jmenuje dárková sada Poppy Parker a Ginger Gilroy.
Obě panenky se mi moc líbí a plusové body získaly svým tělíčkem bez kloubu v kotníku,který nemám ráda.Dlouho jsem přemýšlela kterou,obě jsem si v plné výbavě nemohla dovolit.Vybrala jsem si u Míši nahou Ginger.Na cizích stránkách jsem jí viděla v různém oblečení apd a tak mně okouzlila,že to vyhrála ona.Navíc je to tvář,kterou ještě nemám a tahle se mi vážně moc líbí.Na různých fotkách,které jsem viděla může působit zranitelně jako laň nebo povýšeně či jako malá potvůrka.Dnes je za mladou dámu ve společnosti,než-li jí zruším účes.



Je vážně rozkošná,navíc zrzka a má hnědá kukadla,báječná kombinace.Vybrala jsem jí sukni a halenku od nějaké sběratelské Barbie.Myslím si,že jí to sluší a ačkoliv je světlá,fotí se náramně dobře,i když je to asi i novým telefonem.


Přemýšlím stále o jméně a připadá v úvahu Sherry,Binky nebo Bianka.



Hrozně mi v těchto v luxusních šatech od sběratelské Barbie připomíná herečku Ritu Haywortovou,ale jméno Rita se mi nelíbí,tak se jmenovala sousedova čuba.


Rozhodně zajímavá a z mého pohledu dost rozkošná tvářička.Jsem ráda,že jsem se pro ní rozhodla.


Přeji krásný večer,
La Micha & její panenky.

8 komentářů:

  1. Krásná Poppy. Zrzečky mám ráda a Ginger se mi moc líbí. Sluší jí oba outfity.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherná panenka, ty plesové šaty ji moc sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Příště bych jí chtěla vyzkoušet něco městského a mám v plánu jí narovnat,umýt vlasy.

      Vymazat
  3. Ešte raz Ti k nej srdečne gratulujem. Je úžasná, taká mnohotvárna, dá sa s ňou rôzne pracovať. Mne sa jej tvárička veľmi páči.😍💕
    Je taká zaujímavá, proste iná. Páči sa mi v oboch lady outfitoch, o trošku viac v dlhých bálových šatách. Na herečku Ritu sa s týmto účesom v niečom určite podobá. Tá farba jej neskutočne sadla. Teším sa, keď nám ju predvedieš v nejakej inej podobe.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary děkuji moc.Ano,přesně proto jsem si jí vybrala,také v ní vidím velký potenciál.Pracuje se na tom ;-)

      Vymazat
  4. Gratuluji, je moc krásná. A hnědooké zrzky moc nejsou a přitom je to tak krásná kombinace. Já osobně žádnou takovou nemám... Moc se mi líbí hned v tom prvním oblečku, dokonalé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Doslova mně očarovala,moc se mi líbí.Mám z ní velkou radost.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....