sobota 8. srpna 2020

Barbie Puma Doll (blond)

Barbie Puma Doll 2018 byla k 50.výročí a má vzdávat hold klasickým teniskám Suede a 90.létům.
Je od Carlyle Nuera z kolekce Black Label.Tělo v pohybu není sice moc hezké,jsem zvyklá na těla od Fashion Royalty,ale je dost pohyblivé,což je jeho plus.Tvář má Louboutin a z mého pohledu je to moc krásná tvář,tato konkrétní si mně získala kvůli svým nádherným očím.




Přišla spolu s pirátem Jackem.I Puma měla krabici jako kdyby jí rozjel tank,ale jak už jsem několikrát řekla,nejsem krabicový sběratel,takže mi to je jedno.Důležité vždy je,že panenky jsou v pořádku.


Hurá z krabice venku.Nejsem zrovna sportovní nadšenec a sportovní oblečení ani ve skříní nemám,ale tohle je super,to uznávám.




Má krásná kukadla,na ty mně dostala.


Dostala i krásné jméno.Paloma,což v překladu znamená bílá holubice.Tohle jméno se mi líbí od té doby,co jsem viděla telenovelu Hříšná láska a od té doby ho nosím v hlavě.Myslím si,že se k ní to jméno hodí.


Je vážně hezká.Ještě jsem jí nevymyslela jiné oblečení,takže zatím je chudák ve sportovním,ale značkovém,haha.



La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....