sobota 1. srpna 2020

Vítám Vás přátelé,

na dalším mém novém blogu.Všichni jsme byly nuceny řešit nemilou situaci ohledně našich blogů na blog.cz a přemístit se někam jinam,protože jejich služby končí a naše krásné blogy by definitivně zmizely,což by byla veliká škoda,ráda se chodím kochat jinam a sbírat inspiraci.
Můj nový blog,který jsem si nechala nedávno založit,tak mně dnes ráno nemile překvapil s oznámením,že mi blog pozastavili...Nakonec se ukázalo,že webové stránky nebyly zdarma jak se předpokládalo a chtěli určitou částku měsíčně,což se mi pochopitelně nelíbilo,protože je to můj koníček,nevydělávám si tím,takže to je nesmysl.Chtělo se mi brečet,protože kde zase někoho sehnat,že?!Všechny mé blogy mi někdo zakládal a tento nový není vyjímkou.
Chtěla bych zde veřejně poděkovat naší Mary,která mi zachránila můj první blog a přemístila ho sem,do nového.Mary,jsi anděl.Moc Ti děkuji.

Takže Vás přátelé vítám a ráda se tu s vámi budu virtuálně setkávat.Tohle je úžasný svět.Únik od reality.

La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji.Jsem ráda,že mám blog zachráněný,ale jen díky Mary.

      Vymazat
  2. Ahoj, super, takže už sme všetci opäť raz jedna veľká virtuálna rodina.😊 Nemáš zač zlatko, keď viem vždy rada pomôžem. A kamarátom obzvlášť rada.💕😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerada bych o virtuální rodinu přišla,je to skvělý svět.Jsem Ti vděčná.Však i můj první blog mi někdo zakládal,já bych to prostě nezvládla.Takže opravdu moc děkuji.

      Vymazat
  3. Tak už jsme na blogspotu asi všichni 😉 Mary je zlatá 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsme,ještě Míša pracuje na tom svém,tedy doufám...Mary je anděl a všichni lidé,kteří dokážou podat pomocnou ruku.

      Vymazat
  4. Jsem moc ráda, že máš také nový blog. Už jsem si Tě přidala do seznamu, aby mi neunikly nové články. Ať se Ti tu líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ráda,to mi věř ;-) .Moc děkuji.Doufám,že se všem u mně bude líbit a rádi se budou vracet.

      Vymazat
  5. Skvělé Míšo, těším se na články :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,teď trochu nestíhám...Dělo se toho moc najednou a tak,znáš to :-D ...Ale už se chystám na nové články a příběhy,takže se máte na co těšit ;-)

      Vymazat
  6. Musím se přiznat, že s tím tady hodně bojuji. Snažila jsem napsat komenty k aktuálním článkům, ale vůbec mi to nejde...

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....