sobota 8. srpna 2020

Mé Poppy Parker


Má čtyřka Poppy Parker.Od blondýnky:Ellie,Jacqueline,Belle a Nicol





Tato Poppy byla má první.Měla úžasné balení a celkově celá ta série byla krásná.Vadila mi jen ta pusa.Nemám ráda červené rty.Vydržela jsem to dlouho,ale před časem jsem se rozhodla jí tu barvu odstranit.


Obyčejným odlakovačem na nehty,ta červená šla blbě,ale nakonec se podařilo.Teď je přesně podle mého.Ledová kráska.


Jacqueline je nádherná.Líbí se mi její ledový pohled.



Ellie je má láska.Tato Poppy se mi vždy hrozně moc líbila a nikdy jsem moc nevěřila tomu,že se mi jí podaří koupit,ale podařilo.




Nicol je má srdcovka.Miluji její něžnou tvářičku,je tak rozkošná.



Belle je opravdová kráska a jako první z Poppy u mně nemá kloub v kotníku,což je její plus.Ten kloubek v tom kotníku nesnáším.Má krásnou tvář a přesto jsem si k ní dlouho hledala cestu,nicméně jsem ráda,že Belle mám.


La Micha & její panenky.

2 komentáře:

  1. Krásná čtyřka, nejvíc se mi líbí Nicol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Přiznám se,že i já mám pro ní největší slabost ;-)

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....