sobota 8. srpna 2020

Alexandra


Alexandru,jak jsem panenku pojmenovala už mám delší dobu,ale nedávám jí moc prostoru pro focení,což je škoda.Nedá se říci,že by to byla oslňující kráska,přesto něco na ní je.Ani jsem jí nezapojila do svých příběhů,nevím co by měla být.Zatím je jen ve vitrínce.
Její originál šaty jsou krásné,ale je v nich příliš bledá a nezajímavá.Chtěla jsem jí něčím oživit,rozzářit.Tak jsem jí dala triko a sukni od Jany Edrové a myslím si,že je to přesně ten typ oblečení,co jí sluší.Hned jí ty barvy oživily.


Vlasy jí také nemám v úmyslu rozpouštět,kdoví co by mě čekalo a takto je aspoň upravená.Vypadá jako manažerka nebo ředitelka nějaké galerie.







Tohle byly starší resty.Fotky už mám delší dobu,než jsem je stačila zpracovat,tak blog cz. oznámil konec.Od příště už nové články a nové příběhy.

Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

6 komentářů:

  1. Je krásná, taková přísná bankovní úřednice. Zrzky mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky,vlastně to nejsou šaty,ale top a sukně.Je to od Jany Edrové,šije pro panenky,jistě znáš.

      Vymazat
  3. Opravdu jí to moc sluší, barvičky jí jdou hezky k očím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Přemýšlím,že jí ten upjatý účes rozpustím,hmm?!

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....