neděle 2. srpna 2020

Kapitán Jack Sparrow

Kdo by neznal Piráti z Karibiku a neodolatelného Johnnyho Deppa?!Mám ráda tohoto herce a role coby piráta mu sedla přímo dokonale.Nikdo by ho asi nedokázal zahrát lépe.
Je z kolekce Pink Label 2011 a navrhla ho Linda Kyaw.Bravo.Panáček se velmi reálně podobá skutečné postavě.


Po Jackovi jsem toužila dlouho,ale nikdy nebyla ta správná doba.Teď se naskytl za velmi dobrou cenu a bylo rozhodnuto.
Mám z něj velikánskou radost.Je to moc pěkné balení.Krabice je tedy v hrozném stavu,ale já naštěstí nejsem krabicový sběratel,takže Jack šel ven.



Kostým má moc pěkně vypracovaný.Vážně vypadá jako skutečný,jen v menším provedení.Škoda.
Chtěla jsem ho nechat tak jak je,ale znáte mně...Už uvažuji o tom,že ho přeci jen dám do civilní podoby.Možná by vydržel ve své podobě,kdybych pro něj nenašla vhodnou partnerku,ale jedna krasotinka mi padla do oka a myslím si,že by k němu mohla jít...Uvidíme,až kráska dorazí a jinak to má Jack spočítaný,haha.



Je nádherný.Zatím ho mám na nočním stolku,než se vymyslí co dál...Pokud ho chci dát do civilu,tak mu budu muset něco opatřit,nevím,jestli obleče něco od IT kluků?!Hlavně normální boty to chce,jojo...vidím to na nákupy :-D 





Je prostě báječný.Už se těším,jak by mohl vypadat v civilu.Doufám,že toho nebudu litovat...



Než mu dorazí dáma jeho srdce,bude chránit čest ostatních mladých dam v mé sbírce.

La Micha & její panenky.

8 komentářů:

  1. Je super. Když píšeš o civilu, já jsem ho převlíkla, ale vlasy jsem nechala jak jsou i s těma dredama. Od Harleye má tělo s vytetovanýma lebkama na ruce a je dokonalý ❤️ Ke slaďoušovi se to tetování stejně nehodilo 🙊🙉🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprosto božský.Už je rozhodnuto,také ho dám do civilu,váhala jsem,ale kašlu na to...Mám pro něj i partnerku a příběh,takže se máte na co těšit ;-)

      Vymazat
  2. Gratuluji ke splnění sběratelského snu. Je opravdu povedený, moc se mi líbí. Jsem zvědavá, jak bude vypadat v civilu. I když nevím, jestli bych ho převlékla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Jsem také zvědavá,jak mu to bude slušet,doufám jen,že nebudu toho litovat...

      Vymazat
  3. parádní fotky, profesionální! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, ešte raz Ti k nemu srdečne gratulujem. Uvidíš, v civile bude dokonalý.😍😀 Ja ho už tak mám takmer od začiatku, čo to svojho mám v zbierke. Je to jedna z najdokonalejších Kenov od Mattela. Teším sa na ďalšie fotky s Jackom u Teba.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary.Těším se jak bude vypadat,určitou představu mám.To naprosto s Tebou souhlasím.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....