neděle 23. srpna 2020

Poppy Parker & Ginger Gilroy

 

Před časem jsem koupila nahou Ginger,ale já toužila i po této aristokratické Poppy Parker.Ta přicestovala komplet,ve své originální krabici,v šatech a špercích.


Ginger se přišla podívat zblízka na svou přítelkyni nebo snad sokyni?!


Původně jsem chtěla k jedné z nich přiřadit Jacka,ale nakonec jsem změnila plány.


Také bych Vám je měla oficiálně představit pod jejich jmény,které jsem pro děvčata vybrala.

Ginger dostala jméno Sherry a Poppy své nové jméno podědila po jiné panence,kterou jsem prodala a tak se mi jméno uvolnilo,myslím si,že se k ní báječně hodí,co říkáte na Connie?!


Connie


Měla jsem původně v plánu jí dát nějaké civilnější oblečení a vlasy rozpustit,ale teď budu mít na starost jiné panenky a příběhy,tak si jí zatím budu užívat v její originální podobě.


Sherry a Connie


Má krásné šaty a šperky.Ještě by měla mít na krku řetízek,ale ten mi nešel zapnout a tak jsem ho uložila(to jsou ty mé dlouhé nehty,některé drobné věci se dělat fakt nedají).


Connie je krásná,jsem ráda,že mám nakonec obě dvě.


Krásný zbytek neděle,

La Micha & její panenky.

10 komentářů:

  1. Hezká dvojice, určitě je prima mít obě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Jsem nakonec ráda,že mám obě dvě,ale bez obětí se to neobešlo - musela jsem prodat jiné panenky.

      Vymazat
  2. Miška urobila si veľmi dobre, že si sa rozhodla dokúpiť i Poppynku k jej priateľke Ginger. Obe sú božské a rozhodne stáli za to (peniaze).💕👍 Je krásna v tých elegantných fialových šatách.😊 V Tvojej vitrínke je určite pastvou pre každé oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď?!Také jsem moc ráda,že je mám nakonec obě.Šaty jsou velmi krásné,je radost se na ní dívat.

      Vymazat
  3. Je krásná, dobře jsi udělala, žes do ní šla. Líbí se mi i šaty a účes 👍

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....