pátek 16. listopadu 2018

Seznámení s městem




Fallon vytáhla Avril do města a ukazuje jí pár zajímavostí.Rozhodla se,že si udělají takový holčičí den a budou mít tak čas se i poznat.






Avril je městem nadšená - moc se jí líbí Londýn.






Fallon by se jistě uživila i coby průvodce.Nakonec holky i trochu nakupovaly a cestou domů se stavily i na jídle.






- v restauraci






Avril: ,,Bylo to super,už dlouho jsem se tak nebavila.Mohla by jsi klidně dělat v cestovce průvodce."

Fallon: ,,Ó děkuji,ale myslím,že raději zůstanu u svých koní.Máš ráda koně,můžeš jet někdy se mnou,kdyby jsi měla zájem?!"

Avril: ,,Jo jasně.Kdo by koně rád neměl (smích) ?!Nahodou,když jsem byla malá,tak jsem dostala poníka.Milovala jsem jí.Říkala jsem jí Sherry,byla sladká a moc hodná.Přivezla jí Jenny...rodiče se tenkrát zlobili,ale nakonec jsem si jí mohla nechat."

Fallon: ,,Myslím,že Sherry byla z naší stáje.Pamatuji si,že před mnoha lety Christian kupoval od nás poníka,divila jsem se sice proč,ale neptala jsem se.Musela bych se podívat do papírů..."

Avril: ,,Stejně je to všechno tak zvláštní...Přiznám se,že jsem měla na Jenny hrozný vztek a na tátu vlastně taky!Myslím si,že by to šlo i jinak?!Mohli jsme být normální rodina!Promiň,vím že by to bylo zase blbý vůči tobě..."

Fallon: ,,Avril,já chápu jak se cítíš a co jsi musela cítit,když jsi se všechno dozvěděla,ale uvědom si,že Jenny tehdy byla vážně hodně mladá a Christian vlastně také,neříkám,že to bylo správné rozhodnutí,ale tenkrát asi neviděli jinou možnost.Zvlášť,když Jenny moc na výběr neměla a podpory se nedočkala od svých rodičů,naopak.Budeš se s tím muset smířit a jít dál.Ale jsem si jistá,že to muselo být těžké jak pro Jenny,tak i pro Christiana."

Avril: ,,Já vím.Nejvíc mě asi štve to,že si už nikdy nebudu moct o tom promluvit s Jenny!"







Avril: ,,Dnes to bylo fajn.Příště by se k nám mohl přidat i táta,co myslíš?!"

Fallon: ,,Tak to nevím Avril.Tvůj táta tráví spoustu času v kanceláři nebo na cestách."

Avril: ,,Promiň,ale žiju u vás už pár dní,ale nemohla jsem si nevšimnout,že spolu moc nemluvíte.Jste v pohodě?!"

Fallon: ,,Nebudu Ti lhát.Nevím,jestli spolu vůbec zůstaneme."

Avril: ,,Doufám,že se to mezi vámi správí.Jsi fajn a nerada bych si zvykala na novou macešku (haha) .Chceš si o tom promluvit?!"

Fallon: ,,Ani ne.Né že by to bylo něco tajného nebo bych Ti to nechtěla říct,jsi už skoro dospělá,ale nechci nám kazit den."

Avril: ,,Jasně,v pohodě."






Avril: ,,No...sem tam se objevil nějaký článek v novinách o tátovi.Ráda jsem o něm něco četla.Docela pěkně střídal ženský,viď?!Hlavně měl samé modelky."

Fallon: ,,To bude asi tím,proč nám to právě neklape?!Nejsem modelka."

Avril: ,,Omlouvám se,tak jsem to vůbec nemyslela.Chci říct,že jsi naopak moc krásná,že by jsi jí klidně být mohla!Vůbec se mi nelíbila taková francouzska....,teď si nemůžu vzpomenout na její jméno?!"

Fallon: ,,Izabelle."

Avril: ,,Jo,myslím že tak se jmenovala.No nevím,ale ta se mi tedy vůbec nelíbila!Nevím,jestli by z nás byly kámošky?!"

Fallon: ,,Tvůj otec jí dost miloval a je dost možný,že jí miluje stále!"

Avril: ,,Pch...co na ní vidí?!Tak proto spíte odděleně?!"

Fallon: ,,Tvému otci jsem lhala a to dost ve vážné věci,ale on mi lhal také a nebyl tu,když jsem ho nejvíc potřebovala.Je to těžký...navrhla jsem mu dokonce i rozvod,ale nevyjádřil se."

Avril: ,,Tak si s ním promluv?!Tím,že spolu nebudete mluvit nikam nepovede!"

Fallon: ,,Možná máš pravdu.Musíme si dát něco sladkého,na spravení nálady,co říkáš?!"

Avril: ,,Jsem pro."







Fallon: ,,No a jaký je vlastně život v L.A?!"


a tak si dál povídaly o lehčích tématech....nakonec to byl super den...






Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....