úterý 20. listopadu 2018

Nové oblečení a další




Minulý týden mi přišlo pár kousků od Jany Edrové.Oblečení je šité sice většinou na panenky Barbie,ale docela to sedí i panenkám od Fashion Royalty a Poppy Parker.Látky jsou moc pěkné a oblečky působí dost kvalitně,zapínání mají většinou na suchý zip.






Tentokrát jsem vzala i kabelky - nemohla jsem jim odolat.Zrovna tyto nejsou funkční,ale vypadají moc dobře.






Christine na sobě předvádí tento šik model.Skládané sukně se vracejí zpět do módy a mě osobně se moc líbí,i když né každá žena si je může dovolit - přidávají totiž na kilech.
V reálu to Christině moc sluší,ale bohužel se mi to nepodařilo zachytit hezky na fotkách,možná jsem měla zvolit jiné pozadí...






zachyceno z blízka











Zde máme Ellie,která předvádí top se sukní od Jany Edrové.Moc se mi tento model líbí a Ellie padne jako ulitý.Dalo mi to práci,ale nakonec se mi podařilo jí navléknout kozačky od Barbie a celkově to vypadá prostě skvěle.Působí na mě jako středoškolačka.

Krom oblečení,zde vidíme i novou pohovku,kterou jsem objednala přes nějaké internetové stránky a vlastně se jedná o šperkovnici,ale budu jí využívat při focení a do interiérů.Líbí se mi.






Ellie











Nechala jsem si ušít od "Jadvinky" povlečení s matrací.Je na cestě.Snad brzo představím další nové pokoje.






Tegan má na sobě plášť/kabát.Jedná se o velice jemnou látku,jednoduše se v pase zavazuje.Je to krásný kousek a působí luxusně.





Tegan má na sobě i šaty od Jany,ale ty jsou už ze starší "kolekce".










Anna má na sobě kostýmek,na který jsem se těšila snad nejvíc,abych byla upřímná.Jedná se zvlášť o sukni,která má gumu v pase a zvlášť halenku/top,který má suchý zip na zádech.
Krásná látka,precizně ušito,skoro bych to zařadila mezi sběratelský kousek.Znáte to,máte oblečení,které příliš nelitujete a tak ho nosíte stále a pak máte několik oblíbených kousků,které si šetříte a nosíte jej při zvláštních příležitostech.






Anna






Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....