pondělí 28. září 2020

Nějak se to komplikuje,ale vím co chci.


 

Christian si nemůže pomoct.Izabelle miluje a už nechce žít bez ní,na druhou stranu je v komplikované situaci,protože jeho oficiální manželka zázrakem otěhotněla.Teď jí prostě nemůže opustit a říct jí,že chce rozvod kvůli jiné ženě,kterou miluje.Naštěstí Izabelle je chápavá a nikam ho netlačí.

Christian: ,,Proč ten čas s Tebou vždycky tak uteče,má lásko?!"

Izabelle: ,,Musíme vydržet.Jednou spolu budeme."

Christian: ,,Jsi obdivuhodná.Nedáváš mi žádná ultimáta,nic po mě nežádáš..."

Izabelle: ,,A k čemu by to bylo dobré,drahý?!Čekala jsem na Tebe tak dlouho,tak těch několik měsíců než-li Tvá žena porodí už mě nezabije!"

Christian: ,,Bál jsem se,že Tě znovu ztratím,když jsem Ti řekl,že Fallon zázrakem otěhotněla."

Izabelle: ,,Hlupáčku.Já budu respektovat Tvé rozhodnutí.Nikdy bych Ti nedávala na vybranou mezi mnou a Tvým dítětem."

Christian: ,,Jsi úžasná žena.Miluji Tě.Fallon to hrozně ublíží,ale časem sama pochopí,že bez lásky se žít nedá a to ani v případě,že dva pojí dítě.Zabezpečím jí i dítě,dám jim všechno,ale nemůžu s ní žít tak,jak by si přála.Zkoušel jsem to,ale nefunguje to."

Izabelle: ,,Já vím a nemusíš se přede mnou obhajovat.Já Tě nesoudím.Hrozně Tě miluji a jsem sobecká,protože Ti nebudu lhát,ale doufala jsem,že se ke mě jednou vrátíš."




Christian: ,,Slíbíš mi tedy,že ještě pár měsíců počkáš?!Fallon ještě nemá vyhráno,doktor nás upozorňoval,že celé těhotenství je prakticky rizikové a možnost,že dítě může zemřít je stále vysoká.Nechci mít na svědomí i tohle."

Izabelle: ,,Budu čekat,třeba i navždy.Miluji Tě."

Christian: ,,A já Tebe,má lásko."

Izabelle: ,,Budeš muset už jít,aby Ti neuletělo letadlo.Stejně budeš muset cesty omezit,aby jsi nevzbudil podezření."

Christian: ,,Vím,ale vůbec se mi od Tebe nechce.Kdoví kdy se zase uvidíme,protože máš pravdu.Nemůžu pořád létat sem a tam.Fallon je zvyklá,že kvůli své práci dost cestuji,ale není hloupá."

Izabelle: ,,No,pokud budeš souhlasit,tak já mohu přiletět za Tebou.Nemusíš létat pořád jenom ty?!"

Christian: ,,Dobře,nějak to uděláme lásko."

Izabelle: ,,Jdu se obléknout..."

Christian: ,,Kvůli mě nemusíš,takhle si nádherná.A ty nové náušnice Ti zatraceně sluší."

Izabelle: ,,Děkuji,mám na Tebe další vzpomínku..."




DOMA V LONDÝNĚ




Fallon si četla,ale myšlenky jí ubíhaly kam nechtěla...Nemůže si pomoct,ale cítí,že Christiana ztrácí.Od toho večera,kdy mu oznámila o svém těhotenství,se odstěhoval z ložnice,prý aby měla pohodlí.Nemluvě o tom,že jakékoliv intimnosti odmítá,prý nechce ublížit dítěti.Pak ty cesty...ano Christian vždy cestoval a sám,nikdy ho nehlídala,ale teď prostě cítí,že je něco špatně.

Christian: ,,Jak se daří budoucí mamince a co prcek,nezlobí?!" a líbne Fallon do vlasů na přivítanou,že je už doma.

Fallon: ,,Cítím se dobře,jsem sice unavená,ale to je prý normální.O dítěti ještě nevím,na nějaké pohyby je ještě brzo.Jaká byla cesta?!Kdy máš další služební cestu?!"

Christiana tyto otázky zarazily.Fallon se nikdy do jeho cest nepletla,nevyptávala se.pomyslel si,že Izabelle měla pravdu,cesty musí omezit nebo Fallon bude mít podezření a tak řekl: ,,Únavná,ale sprcha mi pomohla a výborné jídlo,které si nechala uvařit také.Děkuji.Myslím,že teď nějakou dobu nikam za prací nebudu muset.Vše vyřídím z Londýna."

Fallon: ,,Dobře.Přemýšlela jsem o zařízení pokoje,chceš ukázat tapety,které jsem vybrala?!"

Christian: ,,Fallon já tomu nerozumím,ale věřím,že máš dobrý vkus a pro naše dítě si vybrala něco hezkého."

Fallon: ,,Tak jo,nebudu Tě tím obtěžovat!"

Christian začínal mít výčitky a tak smířlivěji dodal: ,,Teď půjdu do pracovny ještě něco dodělat,ale pak mi můžeš ukázat ty tapety a vše co si vybrala,ano?"

Fallon se rozzářila a radostně souhlasila...




Christian odcházel do své pracovny...



V pracovně...



Christian ještě ani nezačal a už ho někdo vyrušil ťukáním na dveře.Proto rozmrzele zavolal:,,Dále!" a vešla jeho dcera Avril...

Christian: ,,Á to jsi ty,potřebuješ něco?!"

Avril: ,,Ne,jen jsem si chtěla povídat?!"

Christian: ,,Aha...poslyš Avril teď nemám moc času.Potřebuji ještě něco dodělat,ale později si popovídáme..."

Avril vypěnila: ,,Později nebudu mít čas třeba já!Není Ti to hloupé tati?!"

Christian byl v šoku.Jeho dcera je sice prostořeká a svá,ale nikdy s ním takhle nemluvila.

Christian: ,,Jak to se mnou mluvíš a co mi má být hloupé,Avril?!"

Avril si dávala na čas,než-li otci odpověděla...




Avril: ,,Tati já vím,že nejezdíš na služební cesty!Fallon Ti to zatím věří,ale já ne."

Christian: ,,Nevím o čem to mluvíš a pak,do toho Ti nic není!"

Avril: ,,Možná,ale měl by jsi brát ohledy na Fallon a na Vaše nenarozené dítě.Stojí Ti ta cizí ženská za to?!"

Christian byl v šoku.Nevěděl co na to říct a Avril poznala z jeho chování,že se nemýlila.Nečekala na vysvětlování a odcházela pryč...




Nakonec ještě dodala: ,,Mě koneckonců nic vysvětlovat nemusíš.Jen přemýšlej,jestli Ti nějaký románek stojí za to!" a odešla.

Christian zuřil,né na svou dceru,protože svým způsobem má pravdu.Riskuje hodně,ale Izabelle miluje a nechce se jí znovu vzdát.Jenže ublíží Fallon a hlavně svému dítěti.Vážně má dovolit aby i jeho druhé dítě vyrůstalo bez něj,svého otce?!Zažil to s Avril,ta si ho našla,když byla skoro už dospělá a má to podstoupit znovu?!O Avril nevěděl,ale o tomhle dítěti ví...."Co mám sakra dělat?!"


La Micha & její panenky.

4 komentáře:

  1. Teda to je zapeklitý! To je drama! Já bych taky vůbec nevěděla co dělat. Izabelle má moc krásné prádlo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musí to být zamotané,jinak by to čtenáře nebavilo.Já vím kam to bude všechno směrovat,jen se nemůžu rozhodnout zda mám nechat dítě se narodit nebo ho nechat umřít,toť otázka?!?Díky,to mi šila kdysi dávno Martina Š.,jsem magor na krásné spodní prádlo :-D

      Vymazat
  2. Nevím, Fallon je mi líto, přála bych jí potomka, když je pravděpodobné, že Christian jí zmizí ze života. A Avril má dost pravdy v tom co říká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to těžký a složitý,nic není jen bílé nebo černé.Uvidíme jak se to tedy bude vyvíjet...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....