neděle 13. září 2020

Svatba - část druhá



 Dne 12.září 2020 se konala svatba mezi Elenou a Lukasem.

Nevěsta byla před obřadem dost nervózní a pociťovala nejistotu.Na kuráž si dala několik koktejlů.

Obřad se konal venku a v pozadí byl krásný rybník,ale protože počasí je touhle dobou dost nejisté,tak hostinu pak měli pod velkým stanem a focení probíhalo kvůli dešti v interiéru.

Co následovalo po hostině...


Pozvání na svatbu dostal i Gabriel a vzal sebou i Jessy,která byla z celé této akce víc nervóznější než-li samotná nevěsta.Jessy netušila,jak moc bohatý Gabrielův bratr Marco je,ani netušila,že jejich sestra Elena bývala supermodelkou a tak se cítí tak trochu jako chudá příbuzná a neví jak se má chovat.Gabriel to neřeší,prostě se baví a zdá se,že si vůbec neuvědomuje,že každý je z jiného světa.


Přišel k nim Nick,který si všiml,že stojí tak trochu stranou a navíc byl zvědavý jak na Marcova bratra,tak na jeho krásnou přítelkyni Jessy,která si držela odstup od všech a všeho.

Nick: ,,Ahoj,bavíte se?!Krásná svatba,že?!Jsem Nick,manžel Tasmin."

Gab: ,,Čau,ano byla to krásná svatba."

Jessy: ,,Nevěsta byla nádherná."

Nick: ,,Já nevím jak vy,ale už se těším domů.Tato snobská společnost není pro mě.Původně chtěli mít snad dvě stovky lidí,ale Marco to naštěstí zatrhl.I tak tu je lidí na můj vkus až moc.Co myslíte?!"

Nick je svůj a tak nějakým zázrakem dokázal,že se konečně Jessy uvolnila a začala se na této svatbě bavit.

Přicházela k nim Tasmin,Nickova žena a dcera Marca....



Seznámili se i s Tasmin a přátelské povídání pokračovalo...

Pak začala série krásných skladeb a Gab vyzval Jessy k tanci...



Nick se přitočil ke své ženě a šeptá jí: ,,také chceš jít tancovat nebo se nenápadně ztratíme a zatančíme si spolu jinak?!"

Tasmin se začala smát a naoko pohoršeně říkat,že se to nehodí,že jsou na svatbě,ale nakonec se schovali před zraky ostatních a věnovali se sami sobě...



O pár minut později....

Nick: ,,Už jsem Ti řekl,že jsi nejkrásnější žena na této svatbě?!Pořád Tě moc miluji Tasmin."

Tasmin: ,,Teď pěkně kecáš,ale poslouchá se to hezky.Také Tě zlato miluji.Doufám,že jsi mi nezničil šaty?!"

Začala se otáčet,aby jí Nick prohlédl,jestli je vše tak,jak má být....

Nick: ,,Šaty jsou v pořádku,ani nejsou zmuchlané.Neboj.Tak a teď se zase musíme věnovat přátelům a rodině..."

Tasmin: ,,Ty můj chudáčku..."

Políbila ho na tvář a šla do davu....

NA DRUHÉ STRANĚ



Marco: ,,Páni,pořád tomu nemůžu uvěřit,že se Elena vážně vdala?!Víš,nevykládej si to špatně,ale vždy jsem věřil,že se vezmete vy dva a když,jste se rozešli,tak to nevypadalo že by si Elena někdy vzala někoho jiného a vidíš?!Je už vdaná..."

Chris: ,,Marco,Elena už dávno není dítě.Je to dospělá ženská a já jsem jedině rád,že se dokázala ode mně odpoutat.Jen si nejsem jistý s jejím manželem..."

Marco: ,,Jak to myslíš?!"

Chris: ,,Nelíbí se mi a ne,nežárlím.Prostě mi něco na něm nesedí."

Marco: ,,Vážně?!Vidíš a já jsem rád,že se vzali.Dle mého názoru jí miluje."

Chris: ,,Neříkám,že ne.Nech to být.Změníme téma.Co Mia,skoro není vidět,je v pořádku?!"

Marco: ,,Mia si šla lehnout.Je toho na ní moc.Ještě jsme to nikomu neřekli,ale Mia je těhotná.Snad tentokrát nepotratí.Mám o ní strach."

Chris: ,,Ach tak...tak to s gratulací ještě počkám,abych něco nezakřikl.Neboj,snad tentokrát vše dopadne dobře."

Marco: ,,Škoda,že nepřijela s Tebou Fallon.Těšila se na ní.Proč tu vlastně není Tvá žena,kvůli Eleně?!Vždyť vás sama pozvala..."

Chris: ,,Nene,ona by přijela ráda.Miu si také oblíbila,ale koně mají vždy přednost.Její klisna čeká hříbě,má se narodit každým dnem a Fallon se od ní nehne."

A tak si povídali,až byl čas se jít rozloučit.Chris chtěl stihnout noční let a rozloučit se s nevěstou...



Christian nemohl Elenu najít.Bohužel narazil na jejího manžela,který byl už lehce opilý a začal mít blbé řeči.

Lukas: ,,Ztratil si něco?!"

Christian: ,,Chci se rozloučit,ale nemůžu najít nikde Elenu.Nevíš,kde je?!"

To Lukase vytočilo.Co si to dovoluje,hledat jeho ženu?!

Lukas: ,,Ty se s ní loučit nemusíš,už jste se rozloučili dávno!"

Christian si to líbit nenechal.Z nějakého důvodu mu tenhle mladík neseděl a už vůbec nebyl zvědavý,aby si na něj nějaký floutek vyskakoval.

Christian: ,,Ty jsi její mluvčí,že za ní mluvíš?!"

Lukas: ,,Já jsem její manžel!" to už Lukas ječel,až se hosté začali ohlížet...

Christian: ,,Tak to pak jo.Chováš se,jako kdyby byla Tvým majetkem."

Christian mluvil klidně a bavilo ho,jak se Lukas snadno nechal vytočit...Ještě pár jedovatých vět si vyměnili a už už se Lukas natahoval,že mu snad jednu praští...


Naštěstí se objevil Marco a snažil se situaci uklidnit.Lukas si to nechce u bratra své ženy pokazit a tak se stáhl,i když se musel začít hodně ovládat...






Marco si vzal sebou Christiana a Nick se postaral o Lukase...


Marco: ,,Co to sakra bylo?!"

Christian: ,,Omlouvám se,ale já nezačal.Nicméně je mi Eleny líto,protože si vzala pěkného magora a ty by sis měl dát pozor na svého švagra,kamaráde!"

Marco: ,,To říkáš jen protože si vzal Elenu."

Chris: ,,Ne,jsi vedle.Na má slova dojde,jen doufám,že nebude příliš pozdě."


Christian: ,,Rád bych se pletl,ale myslím,že Elena bude trpce litovat,že si ho kdy vzala."

Marco: ,,A co mám jako teď podle Tebe dělat?!Mám jí říct,ať podá žádost o rozvod,protože ty sis něco vzal do hlavy?!"

Chris: ,,Ne,jistěže ne.Jen na ní dávej pozor."

Marco: ,,To těžko.Zítra odlétají do Ameriky.Budou tam bydlet.Lukas jde k námořnictvu."

Chris: ,,Aha a určitě to byl jeho nápad.No...snad raději půjdu..."

Marco: ,,To přeci nemusíš,nikdo Tě nevyhání,jen prosím už žádné scény?!"

Chris: ,,V pohodě,stejně už musím.Pozdravuj Miu."

A odcházel pryč...


KONEC DRUHÉ ČÁSTI

La Micha & její panenky.

4 komentáře:

  1. Zajímavé... Jdu na další část...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to doufám,že je to zajímavé a snad se příběh líbí...

      Vymazat
  2. Táto časť bola dosť dlhá a zároveň veľmi pútavá. Pekne nám to zamotávaš.😄😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,bohužel jsem příběh musela rozdělit do několika článků.To je účel,zamotávat - aspoň se budete těšit na další díly ;-)

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....