pondělí 21. září 2020

Skříň a Izabelle


 

Tak si ke mně našel cestu i tento kus sběratelského nábytku pro Barbie.Jedná se o skříň,šatník.Vždy se mi moc líbil a vlastně nevím,proč jsem ho nikdy nekoupila už dříve,ale všechno má svůj čas.Rozhodně je to hezký kousek nábytku jako kulisa pro focení různých scén.

Potřebovala bych desítky takových skříní,abych do nich naskládala veškeré oblečení,které mám pro své panenky.Ale vystačí mi pro focení jedna.Šatník má tři různé tapety,já jsem si vybrala růžovou.

Jako modelku jsem zvolila Izabelle,byla po ruce a jako jediná vhodně oblečená.

Mé velké díky patří Míše H.,které vděčím právě za tento úžasný kousek nábytku.Děkuji.




Má krásná Izabelle.Tuhle panenku s tváří Kyori zbožňuji a to i přesto,že má na můj vkus příliš výrazné líčení.












Původně jsem chtěla nafotit krok za krokem,jak se pomalu skříň zaplňuje,ale to bych fotila snad ještě dneska.




Každé místo jsem využila.



Přeji krásný den,

La Micha & její panenky.


12 komentářů:

  1. Moc hezká skříň! Já když se snažím udělat podobnou z kartonu tak je to děs běs!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.Však ta moje by nedopadla o nic lépe,proto jsem ráda,že je už vyrobená :-D

      Vymazat
  2. Takový šatník by potřebovaly i moje panenky. Je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Slouží to spíše jako dekorace,protože člověk tam stejně nedá vše.

      Vymazat
  3. Parádní skříň. Já ji snad nikdy v obchodě nepotkala, škoda. Taky by se nám hodila... 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Tady u nás také jsem jí neviděla.Koupila mi jí Míša H. asi u nich v Praze.

      Vymazat
  4. Gratulujem, táto skrinka je proste jeden z najlepších nábytkov od Mattela.👍😍
    Je super, určite ju Tvoje kočky naplno využijú. Možno sa Ti bude hodiť i do príbehov.
    Ja ju mám už 5 rokov, dostala som ju od mami na narodky, keď bola u nás novinka.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mary.Ještě by se mi hodil asi i ten gauč se stolkem a lampou :-D,ale vše má svůj čas.Určitě jí využiji,toho se nebojím ;-).Je skvělá.

      Vymazat
  5. Moc pěkný šatník, ten se Mattelům hodně povedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,je parádní.Uvítala bych více nábytku v podobném stylu.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....