sobota 19. září 2020

Tvrdá realita


 

Fallon se nemohla dočkat svého manžela až se vrátí z cest.Měla pro něj báječné překvapení.Nechala pro něj uvařit jeho oblíbené jídlo a sama mu upekla hruškový koláč,který tak miluje.Ještě byla ve městě se zkrášlit a koupit si něco na sebe hezkého.Tak hrozně jí Christian chyběl a už se nemůže dočkat,až mu tu novinku oznámí...



Zatímco Fallon má velké plány na večer a hrozně se těší,tak Christian nemá zrovna dobrou náladu.Pořád přemýšlí,jak Fallon oznámit,že se chce rozvést a přitom jí neublížit?!




Fallon: ,,Jsem tak ráda Christiane,že jsi konečně doma.Hrozně jsi mi chyběl.Mám pro Tebe překvapení..."

Christian: ,,Fallon,potřebuji si s Tebou o něčem promluvit."

Fallon: ,,Na to bude dost času.Promluvíme si u večeře,mám báječnou novinku a také mi musíš povědět,jaká byla svatba a co jsi celou tu dobu dělal,co jsi byl pryč.Chyběl jsi mi.Málem jsem to nevydržela a zavolala Ti to."

Christian: ,,Fallon nechceš snad po mě,abych teď šel do stáje a podíval se na to Tvoje hříbě,že ne?!Jsem unavený a..."

Fallon: ,,Ale hlupáčku.Do stájí půjdeme až jindy,i když Sir Simon je úžasný,jednou z něj bude skvělý kůň,ale o tom jsem dnes mluvit nechtěla.Asi bude lepší,když si dáš vanu a já zatím nechám prostřít večeři,upekla jsem Ti Tvůj oblíbený koláč.U večeře si ovšem promluvíme."

Christian: ,,Dobře.Tak jdu si dát koupel.Mimochodem,celá záříš?!Byla jsi nakupovat a u kadeřnice,že?!"

Fallon: ,,Hmm...jsi tak všímavý.Ano,byla jsem ve městě.Běž si dát tu koupel."

Christian se dlouho nerozmýšlel a byl rád,že se může před Fallon ukrýt.Akorát přemýšlel,proč má tak neuvěřitelně dobrou náladu a mrzelo ho,že jí zkazí její plány,které evidentně měla.Ale byl rozhodnutý to dotáhnout do konce,už nechce žít bez Bell.




Fallon také přemýšlela.Christian se choval divně,ani jí nepolíbil a nic jí nepřivezl.Vždy jí z cest něco přivezl,i maličkost.Doufala,že koupel ho osvěží a dobré jídlo mu zlepší náladu.Na dnešní večer se moc těšila a nechtěla to ničím pokazit...




Christian nechal na pohovce sako,vzala ho,aby ho dala do koše na prádlo,ale zarazila jí vůně.Ze saka byl cítit ženský parfém.Ihned si ovšem pomyslela,že tohle sako měl na té svatbě a tam bylo mnoho žen a tak se rozhodla to vypustit z hlavy...




Večer se začínal pomalu,ale jistě kazit.Dlouhá koupel evidentně nepomohla a jídla moc nesnědl.Koláče se ani nedotkl,prý nemá chuť.

Nechala si vyprávět o svatbě,něco málo jí řekl co dělal v Paříži skoro ten týden a pak mu oznámila tu radostnou novinku,kterou nikdy nedoufala a totiž,že nějakým zázrakem je těhotná.Očekávala nějakou reakci od Christiana,ale jemu překvapením spadl příbor,začal se dávit soustem a bylo po večeři.

Christian nikdy doma nepil,ale tentokrát si šel nalít whisky a vyptával se Fallon,jestli si je tím opravdu jistá a jak je to možné a hlavně jak dlouho?!

Fallon mu řekla,že jisté tušení měla,že by mohla být vážně těhotná,ale nechtěla takovému zázraku uvěřit a tak šla hned k lékaři,který jí udělal hned několik vyšetření aby jí potvrdil,že zázraky se vážně dějí.Dostala spousty příruček a rad,musí na sebe dávat pozor.Nic nezvedat,nejlépe pořád odpočívat a žádný stres.Její doktor byl sám překvapený,že se to vůbec povedlo.Fallon totiž jako dítě spadla z koně,zranění byla natolik vážná,že lékaři si byly jisti tím,že děti mít nemůže a vida,spletli se.Je ve třetím měsíci.

Teď byly už v ložnici a Christian od té chvíle co mu oznámila o svém stavu,tak skoro nepromluvil,ale ona měla v rukávu ještě jedno eso a doufala,že to mu zlepší náladu...

Šla k němu do postele a začala ho hladit a líbat.On jí zarazil.Byla překvapená...



Christian: ,,Asi bychom neměli,teď když jsi těhotná..."

Fallon: ,,Ale doktor mi nezakázal postelové radovánky..." a chtěla pokračovat,ale Christian jí odstrčil a řekl ať toho nechá.



Fallon měla na krajíčku.Tolik se těšila na dnešní večer.Měla jiné představy,hlavně jí zaráželo,že Christian snad neměl vůbec radost?!

Fallon: ,,Christiane,co se děje?!Já se s Tebou můžu milovat,i když jsem těhotná.Ptala jsem se i doktora.Copak ty nemáš radost,že budeme mít dítě?!Vždyť jsi tolik toužil po vlastním dítěti?!"

Christian se zastyděl.Teď a v jejím stavu rozhodně nemohl nic říkat o rozvodu.

Christian: ,,Fallon,je vážně velkým zázrakem,že se to podařilo a tak nechci nic riskovat.Nezlob se,víš že se nesmíš rozčilovat a stresovat se?!"

Fallon: ,,To jako nebudeme mít po celou tu dobu sex,to mi chceš říct?!"

Christian: ,,Uvidíme,momentálně je přednější Tvé a dítěte zdraví."

Fallon se rozhodla,že se jen tak nevzdá a tak změnila taktiku...




Fallon: ,,No dobře,když se bojíš,tak se můžeme i jinak milovat...Co třeba začít masáží?!"a začala mu masírovat krk a záda...




Christian: ,,Víš co Fallon,dneska to byl vážně dlouhý den,raději půjdeme spát.Měla by jsi spíše odpočívat." zvedl se z postele a odcházel z ložnice pryč.Za sebou nechal překvapenou Fallon...





Takhle to být nemělo.Co se stalo,vůbec to nechápala?!Přemohly jí city a i hormony,rozplakala se...






La Micha & její panenky.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Zase jsem to zamotala,že?!No takový je už život....

      Vymazat
  2. Panebože to snad ne! To je zázrak! Fallon je těhotná ! A jakou má radost chudák... Až je mi jí líto. No jak se tohle bude vyvíjet?! Jsem napnutá jak kšandy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn...i mě je jí líto,ale i takový je život.Tak konec příběhu znám,jen nevím,jestli mám nechat žít dítě nebo ho nechat umřít,toť otázka?!?

      Vymazat
  3. Jak byla první zmínka o překvapení, tak mě to napadlo. Jo, to si chlapec bude muset vyžrat 😜 Akorát opět to odnesou holky 🙄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalo se to předvídat ;-),to ano.Vždycky to odnese ženská.Chlap nikdy nic.

      Vymazat
  4. Ouhh, to sú mi novinky.😲😲😲 Pre niekoho vyzerajú pozitívne, ale pre iných negatívne.🤔 To bude ešte riadne zamotané, tak nás dlho nenapínaj! Ľutujem asi najviac Fallon, chúďa malé.😐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,pro každého to má jiný dopad.To bych nebyla já,kdybych to nezamotala :-D ?!Fallon je mi také líto,ale prostě někdy miluje jen jeden a to prostě nestačí.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....