sobota 12. září 2020

Svatba - část první

 


Dnes je ten slavný den,kdy se konala svatba Eleny a Lukase.


Tasmin jako svědek nevěsty měla spoustu starostí a organizací se svatbou,navíc také musela dohlédnout a připravit nevěstu na obřad.Šla se za Elenou podívat do ložnice,jak se připravuje...To co ovšem viděla se jí moc nelíbilo...


Elena seděla u toaletního stolku ve spodním prádle a popíjela už několikátý koktejl u kterého si přemýšlela...Vyrušila jí Tasmin,která se přišla na nevěstu podívat...

Tasmin: ,,Proboha Eleno!Za chvíli se vdáváš a ty jsi stále ve spodním prádle?!Odlož ten drink,měla jsi se raději najíst.Pojď,pomůžu Ti do šatů..."


Elenu pomohla obléknout.Ještě jí musí pomoct udělat něco s vlasy.Naštěstí Elena se už stihla nalíčit sama.


Elena: ,,Tak jak vypadám?!"

Tasmin: ,,Jsi krásná.Ty šaty jsou vážně nádherné.Pojď,pomůžu Tě učesat..."

Elena: ,,Tasmin,dělám dobře?!"

Tasmin: ,,Jak to myslíš,co jestli děláš dobře?!Nejsi si jistá se svatbou?!"

Elena: ,,Někdy mám prostě pochybnosti.Lukas je báječný mužský,ale někdy dokáže být tak panovačný a ..."

Tasmin: ,,Poslyš,pořád je čas svatbu zrušit,jestli cítíš nejistotu?!"

Elena: ,,Nechci nic rušit.Myslím,že každá nevěsta tak trochu začne panikařit před svatbou nebo ne?!"

Tasmin: ,,Já Ti nevím.Měla jsem to jiné."

Už byl vážně čas dodělat vlasy a jet na obřad...




Přišel Marco,bratr nevěsty.

Marco: ,,Tak kdepak máme nevěstu?!Už je čas.Musíme jít Eleno...Jsi nádherná."


Marco zastupuje otce nevěsty,ten nedávno spáchal sebevraždu a tak vede Elenu k oltáři on.



Marco odvádí Elenu...


Zde se koná svatba...


Zde se koná hostina...



Už je po obřadě a následuje focení novomanželů.







Lukas a Elena Frostovi.










Počasí se zkazilo a tak focení probíhalo v interiéru.Elena byla profesionální modelkou a tak před objektivem je jako ryba ve vodě.



Ženich tak už uvolněně nepůsobí...Nemá rád focení.





Lukas a Elena Frostovi



KONEC PRVNÍ ČÁSTI

La Micha & její panenky.

8 komentářů:

  1. Abych pravdu řekla, nečekala jsem, že k té svatbě fakt dojde... Ale ty šaty jsou fakt překrásné, sluší jim to. A ty šaty co má Tasmin jsou taky super, jsou od Kyori, že? Se divím, žes ji do nich zapla... 😮

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To hádám nikdo,ale já mám osnovu příběhu v hlavě už dlouho.Děkuji.Šaty jsou od Martiny Š.(Lali),mám je dlouho,ale teprve teď se pro ně našla nevěsta.Nevím z jaké panenky jsou šaty,co má na sobě Tasmin.Kupovala jsem je samotné na mmb.V pohodě je zapne,naopak jí jsou volné přes prsa.Děkuji.

      Vymazat
    2. Původně je má Kyori Morning Dove https://flic.kr/p/mtgtQ2 Jsou to šaty na klasickou fesku, proto mě překvapilo, žes je zapla v pase na FR2, které přeci jen tak útlé nejsou. Že jsou Tasmin velké přes prsa mě vůbec nepřekvapuje 😜

      Vymazat
    3. Aha,díky za info.No zapnula je v pohodě.

      Vymazat
  2. Krásna a honosná svadba a ešte krajšia nevesta.💕 Šaty sú úžasné, proste romanticky-princezničkovské. Teším sa na pokračovanie, ktoré idem hneď čítať.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mary.Tato panenka je fotogenická.Ano,šaty se mi moc líbí a pro Elen jsou jako stvořené.Děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....