neděle 13. září 2020

Svatba - část třetí


 

Christian byl naštvaný,že situaci nevyřešil lépe a že se nechal také vyprovokovat k hádce.Hlavně ho mrzí,že nemohl mluvit s Elenou.Nejsou spolu už roky a i když věděl jaká dokáže být potvora,svým způsobem jí má rád a nechtěl by,aby trpěla v manželství.Skončil v nějakém klubu a chtěl se opít,ale ani pití mu pořádně nechutnalo.Kašle na let,však poletí další letadlo...



Valérie: ,,Ahoj fešáku.Moc se nebavíš,že?!Můžu to nějak napravit?!"


Christian: ,,Co takhle si povídat?!"

Valérie: ,,Jasně,ty jsi tu šéf."

Christian: ,,Jak se jmenuješ?!"

Val: ,,Valérie."

Chris: ,,Máš krásné jméno."

A tak si vážně povídali.Různě.Christian se uvolnil a řekl jí víc ze svého života než kdy řekl své ženě.Nebyl sobecký a proto se Valérii líbil,i o ní se zajímal a ptal se na její život.Je krásná,chytrá a má daleko na víc než-li dělat erosenku v nočním klubu,nechápal to,ale neměl právo někoho soudit.





Valérie: ,,Víš,tohle nikdy nedělám,ale dnes je to jiné...Za chvíli tu skončím a díky Tobě ta směna byla dost příjemná.Nechceš jít ke mně?!"

Christian: ,,Jsi krásná ženská Valérie,ale musím odmítnout.Nejsem svatý,ale..."

Valérie: ,,Psst,myslela jsem si to.Proč tedy nejdeš za tou,kterou miluješ?!Víš,život je příliš krátký na nějaké oběti?!"

Christian: ,,Máš asi pravdu.Prosím,nech této práce.Máš na víc.Můžu Ti pomoct..."

Valérie ho nenechala mluvit.,,Nekaž to a děkuji,ale nestojím o ničí milodary.Měl by si už jít krasavče." a na rozloučenou ho políbila.


Bylo už pomalu ráno,když Christian odcházel z podniku.Přemýšlel a myšlenky mu pořád utíkaly jedním směrem.Nohy ho nesly samy.


Než si to stačil rozmyslet,zazvonil a doufal,že s ním žena,kterou beznadějně miluje nevyrazí dveře.

Když Izabelle otevřela,myslela si,že snad ještě spí.O téhle chvíli totiž snila od té doby,co se spolu rozešli.


Izabelle: ,,Christiane,co tady děláš?!"

Christian: ,,Bells,nevyháněj mě.Prosím..."

Izabelle nepřemýšlela,jestli je to správné nebo ne.Pořád ho miluje i po tolika letech a tak nic neříkala.Nechala mluvit své tělo a své srdce.




Jak opilý se dopotácely do ložnice...Dvě hladovějící těla a srdce...


Christian: ,,Nikdy jsem Tě nepřestal milovat,má lásko."

Izabelle: ,,Ani já ne,můj drahý."

Pak už slova byla zbytečná.


V POLEDNE


Izabelle: ,,Moc jsme toho nenaspali,že?!"

Christian: ,,Jak bych mohl vedle Tebe spát?!Přemýšlel jsem.Nechci vést dvojí život,ani to po Tobě žádat nemůžu.Rozvedu se.Tedy,jestli ještě o mně stojíš?!"

Izabelle: ,,Hlupáčku.To víš,že ano,že o Tebe stále stojím.Jsi má láska.Miluji Tě."


Christian: ,,A já Tebe.Ty roky bez Tebe byly tak prázdné.Byl jsem blázen,když jsem Tě nechal odejít.To už nikdy neudělám.Miluji Tě."


Izabelle: ,,Miluji Tě."



NA DRUHÉ STRANĚ MĚSTA,TO SAMÉ RÁNO






Lukas se probudil a pěkně ho bolela hlava.Však také toho vypil...Moc si toho nepamatuje,ale...Teď si uvědomil a vzpomněl si na Elenu.Otočil se a postel byla prázdná.

Elena stála kousek od postele a tvářila se naštvaně.Obával se,že právem.


Elena: ,,Měl by jsi už stávat.Za dvě hodiny nám letí letadlo."

Lukas se snažil vše uhrát...: ,,Dobré ráno miláčku.Proč tak rychle,pojď ke mě."

Elena: ,,Nemám náladu.Měl by jsi se vykoupat.Objednám snídani..."

Lukas: ,,To počká.Prosím zlato pojď ke mě."

Váhavě si Elena k němu přisedla na postel...


Lukas: ,,Ty si ke mě nelehneš,ani mi nedáš pusu?!Provedl jsem snad něco?!" a měl zlé tušení...

Elena vybuchla.,,Tak ty jsi nic nepamatuješ?!Choval si se jako zvíře.Byl jsi neskutečně opilý a hrubý.Nadával si."

Lukas si začal mlhavě vzpomínat a začal zachraňovat situaci.Omlouval se.






Lukas: ,,Eleno,miláčku moc se Ti omlouvám.Nevím co to do mě vjelo,to ten alkohol.Nesmím pít.Promiň mi to lásko.Už se to nikdy nebude opakovat.Slibuji."


Omlouval se a snažil se o intimnosti.Elena však neměla náladu a tak jeho pokusy odrazovala...


Lukas nepochopil nebo nechtěl.Elena musela jasně říct,že nic nechce.Lukas chvíli nechápal,ale pak mu došlo,že to Elena myslí vážně.Skoro se urazil a řekl: ,,Nikdy dřív jsi mě neodmítla?!",řekl to vyčítavě.
Elena mu s ledovým hlasem odpověděla:,,nikdy dřív jsi mi také neublížil!" a začala stávat z postele...


Lukas: ,,Eleno vážně se omlouvám.Mrzí mě to."

Elena: ,,Dobrá.Nebudeme už o tom mluvit.Stalo se.Běž se vykoupat,já objednám snídani."


Odcházela a nechtěla si přiznat nahlas,že má ze svého manžela vlastně strach...

Lukas byl na sebe naštvaný.Teď si musí získat zpět její důvěru.A co vlastně tak špatného provedl,vždyť je to jeho žena?!Přemýšlel...



V dalších dílech budeme svědky toho jak se to bude vyvíjet mezi Chrisem,Fallon a Izabelle.V budoucnu se vrátím k novomanželům,jak se jim daří a na podzim bude nový příběh...Těšíte se na nové díly?!

La Micha & její panenky.

8 komentářů:

  1. Tak s Isabelle mě to vůbec nepřekvapilo. A podzim už je skoro tady, to abys rychle publikovala 😜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě také ne,protože se mi prostě spolu líbí a myslím si,že s žádným jiným párem to tak nejiskří jako s tímhle.Patří k sobě.Jen to nemají jednoduché...

      Vymazat
  2. haha, a přece jsou spolu. ti dvá miláčci jsou udělaní jeden pro druhého, mám na mysli Izi s Chrisem. jůj mám radost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky jsem věřila,že se k sobě vrátí - škoda,že tak prosté to není i v životě,že ;-)

      Vymazat
  3. Teda to jsou věci! Já myslela že s Fallon je to o.k. Ale asi tam není ta přitažlivost. No To jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet dál. Jedna svatba a jak se všechno zamotá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše má dvě strany.Na první pohled se může zdát jejich manželství téměř dokonalé,ale jen oni dva vědí,jak to mají ve skutečnosti.Navíc ve vztahu ať si každý říká co kdo chce musí být vášeň.Fallon Chrise vždy milovala,ale Chris k ní pouze utekl,aby zapomněl na Izabelle a pak se vše akorát zamotalo no a je na čase to pomalu rozmotat,i když to bude bolestné.

      Vymazat
  4. Mám rada takéto "telenovelové" zápletky. Tiež som to tušila, že Chris Fallon nemiluje a stále myslí len na Izbelle. Jasne, že sa sa teším na pokračovanie a jednotlivé príbehové línie postáv ako sa budú vyvíjať.😊 Mám rada Tvoje príbehy, v tomto našom svete, či už skutočnom alebo blogovom, treba mať z niečo radosť a na niečo sa tešiť.😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také,aspoň se něco děje ;-) .Děkuji Mary,těší mě,že se Ti mé příběhy líbí.Baví mě to.

      Vymazat

Svatba Andry & Antonia

  Andra má krásné,jednoduché a elegantní svatební šaty. Svatba se měla konat až v dubnu,ale řekli si proč to odkládat...Aspoň dřív začnou sp...