pátek 21. února 2014

Barbie Rapunzel 1997 & Rapunzel AA verze

Barbie Rapunzel 1997.Tvář je Mackie a má Rapunzel se jmenuje Mariel.
Barbie Rapunzel 1997 AA verze má také tvář Mackie a tu jsem pojmenovala Kiara.


Dnes bych Vám ráda představila dvě princezny,které budu muset rozdělit do dvou článků.Nejprve Vám o nich něco prozradím a také i o sobě.

Kdysi v televizi,jako malá holka jsem viděla reklamu na krásnou Barbie princeznu Rapunzel.Moc jsem po ní toužila a moc jsem si ji přála dostat.Moc jsem u mamky žadonila a prosila o tu krásnou princeznu.Nakonec jsem i panenku dostala.Nedokážete se představit mé zklamání,když místo mé vytoužené pravé panenky Rapunzel,jsem dostala nějakou hnusnou napodobeninu od ťamanů.Dnes chápu,že máma si ani tu pravou dovolit koupit nemohla a také říkávala,že jí stejně nikde u nás neviděla.Tehdy jsem to nechápala a hlavně ani chápat nechtěla,vztekala jsem se a brečela.Tu chabou napodobeninu už ani nevím kde skončila,takže jí nemůžu ani pro Vás vyfotit.Jsem si však jistá,že by se Vám také nelíbila!Roky utíkaly a já si začala v dospělosti plnit svůj sen a na milou,hezkou Rapunzel jsem nikdy nezapoměla.Marně jsem jí hledala,ale nenacházela,až jednou jsem na ni náhodou narazila na MMB a zrovna hned 2x na panenku Rapunzel!Blondýnka Rapunzel byla hraná a vlasy měla v děsném stavu,ale původní majitel jí prodával za opravdu směšnou částku a tak jsem to riskla a panenku koupila.Doma prošla velkou,vlasovou procedurou.Měla hrozně zacuchané vlasy a v jednom momentu jsem se obávala,že je to zbytečné snažení!Ale snaha se vyplatila a panence jsem vlasy zachránila.Byla jsem moc ráda,protože jinak byla v pořádku.Posílala jsem na ukázku fotky její proměny původnímu majiteli a málem nevěřil,že se jedná o tu samou panenku co prodal!Bohužel fotky jsem si neuložila a nemůžu Vám to nijak dokázat!V té stejné době,jsem narazila u jiného prodejce na novou Rapunzel AA verzi,která měla svou krásnou zlatou korunu,ale hlavně své původní originální,nové a nehrané šaty!Byla kapku drahá,ale musela jsem jí prostě mít také,už kvůli těm šatům!!!Zajímavé ale je,že blondýnka oproti černošce má daleko hustější vlasy a řekla bych,že i o malinko delší.





Barbie Rapunzel AA verze 1997


Věřím,že se Vám Kiara líbila.Musím Vám však prozradit,že už není součástí mé sbírky.
Příště představím blondýnku Rapunzel.
Přeji všem krásný víkend,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...