čtvrtek 6. února 2014

On Location:Milan Barbie Doll 2006

Fashions - Best Models - On Location:Milan Barbie Doll 2006.
Z edice Pink Label.Designers:Robert Best.
Tvář Lara/Ana.

Původně jsem Vám měla panenku představit až v pátek,ale změna v programuMrkající


Panenku jsem koupila úplně novou s veškerou její úžasnou garderobou.Samotná panenka je krásná,je to má černá perla ve sbírce a mezi sběrateli velice oblíbená.Panence jsem její původní účes rozpustila,i když byl hezký a nemrzí mě to.Má nádhernou,hustou a černou hřívu vlasů,která by v původním účesu zanikla.K panence patří moc krásná sada oblečení.Stříbrné plavky už však nemám,prodala jsem je.Kulatá sukně se zlatou halenkou a s černým svetříkem je velice oblíbený model.Já dávám přednost perfektnímu bílému smokingu s černým topem,který uvidéte na jiné krásce.Dala jsem jí jméno Angela a teď se Vám ukáže v mém podání.



Angela s Nearou jsou jediné černé krásky v mé sbírce.


Model Monte Carlo se mi na Angele líbí nejvíce.


Detail tváře.




Tak to byla Angela.
Děkuji za Vaší pozornost,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ach ty dcery...

  Belle si užívá nákupy a společnost vedle známé modelky Avril... Valérie: ,,Zdá se,že holky si rozumí?" Sofia: ,,Ano,tak snad konečně ...