čtvrtek 6. února 2014

On Location:South Beach Barbie Doll 2006

Fashions - Best Models - On Location:South Beach Barbie Doll 2006.
Z edide Pink Label.Designers:Robert Best.
Tvář Lara/Ana.


Dnes Vám představím dvě krásky z řady On Location.To je má druhá kráska,které říkám Rafaela.Panenku dlouho nemám,koupila jsem jí teprve nedávno a bohužel pouze nahou panenku se stojánkem.Z její sady nic nemám a tak jsem jí musela obléknout co dům dalSmějící se.Mrzí mě akorat její originál šatičky,tak ty by se mi vážně hodily,ale zase pro jinou panenkuMrkající.Panenka měla vlnité vlasy,ale také dost slisované a tak jsem je umyla.Možná jsem asi neměla,protože vlny jsou fuč!Vlasy má ale i tak moc hezké,zvláštně promelírované.Mnozí z Vás ji mají a tak víte co myslím.Teď jsou na řadě fotečky...





Kabelka z řady Monte Carlo je skvělá.


Tak snad se Vám krásky líbí a v neděli se můžete opět těšitMrkající.
Přeji Vám už nyní pěkný víkend,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...