neděle 23. února 2014

Barbie Rapunzel 1997

Barbie Rapunzel 1997.
Tvář Mackie.

Pro většinu z Vás je více atraktivnější AA verze.Já naopak dávám přednost blondýnce.Nejspíš proto,že jako malá holka jsem si jí moc přála.Má hrozně moc sympatickou a hezoučkou tvářičku Mackie a pohádkově dlouhatánské vlasy.Panenka má na hlavě velikánskou zlatou korunu,která je hotový mučící nástroj.Koruna má tři kolíky,které jsou vražené do hlavy panenky!Řeknu Vám,že sundat a zase znovu nasadit korunu je o infarkt!Je proto však vysvětlení a návod a i účel té koruny si můžete prohlédnout a přečíst na blogu u Vlaďky.Šaty jsou krásné,princeznovské.Moc se mi líbí.Je škoda,že panenka nepatří mezi sběratelské princezny!Myslím si,že by si to zasloužila!No a teď jsou na řadě fotečky mé princezničky Mariel.






Obrázek z netu.Všimla jsem si,že tyto panenky se prodávají ve dvou různých krabicích!Nechápu význam a pointa mi uniká!Prohlížela jsem si je a připadají mi stejné,nebo nejsou?!






Tento princ k panence sice nepatří,ale lepší nějaký,než-li žádnýS vyplazeným jazykem.


Doufám,že aspoň někdo se najde komu se princezna Mariel bude líbitRozpačitý.
Děkuji za Vaší pozornost,přeji krásný zbytek víkendu.
Vaše La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...