pondělí 10. února 2014

Spanish Barbie Doll 1999

Spanish Barbie Doll 1999.
Tvář Mackie.
Panenku jsem pojmenovala Perla.

Omlouvám se,ale článek ten původní jsem musela smazat z technických důvodů a znovu napsat a vložit fotografieZamračený.

O téhle panence jsem původně nic nevěděla a vlastně toho stále moc nevím,ale už aspoň vím,že se jedná také o sběratelskou panenku,i když ta má neměla ani stojánek a ani certifikát a to jsem jí kupovala v originál krabičce i s oblečením,které mi je tak trochu k ničemuZamračený.


Panenka mě však zaujala opravdu krásnou tváří Mackie.Má výrazné líčení a přesto působí něžně.Vlasy má celkem krátké,černé a účes tvoří takový "bobek",který jsem rozpustila a chtěla jsem něco jiného.Bohužel nic z toho se mi nezdálo a tak panenka má pořád ten svůj "bobek" na hlavě.Originál oblečení jsem sundala a mám ho v prodeji a panenku jsem navlékla do plesových šatůSmějící se.Snad se Vám bude má Perla líbit...





Detail tváře.



Snad se Vám Perla líbí a omlouvám se za předešlé zmatkyRozpačitý!
Budu ráda za informace o téhle panence.
Děkuji za Vaší pozornost,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...