úterý 25. února 2014

Juicy Couture 2008 - Tvář Generation Girl

Designers - Juicy Couture - Juicy Couture Beverly Hills G & P Barbie Dolls 2008.
Z edice Gold Label.
Designers:Sharon Zuckerman.


Krásku,kterou Vám dnes představím,byla koupená ještě dříve než-li Tiffany.Panenku jsem koupila tentokrát od Míši.Panenka měla své originální vrstvené šaty z jemného materiálu,kožíšek,luxusní botky a svou sadu šperků.Jo a krajkové,bílé kalhotky.V šatech byla panenka zašitá,což mě tedy nepotěšilo.Šaty jsou sice hezké,ale já si ji představovala v něčem jiném.Dlouho trvalo než jsem se odhodlala a šaty trochu rozpárala,abych jí mohla převléknout.Mimochodem,šaty už nemám.Prodala jsem je.Tělíčko nebylo vůbec obarvené,prostě v pořádku.Také jsem jí musela umýt vlasy,zase byly od gelu nebo co to vždy na té hlavě mají?!Má krásné vlasy,zajímavě promelírované a ofinka se mi také moc líbí.Mám tuto panenku moc ráda,i když jsem se už setkala s velkou kritikou na její adresu!Je to tvář Generation Girl.Tato panenka by se měla jmenovat Gela,ale já si jí přejmenovala na Gabriellu.


Naposled ve svém originálním oblečení.


Zde je už převlečená Gabriella.


Detail na tvář a šperky.




Tak to byly kočky z Beverly Hills 2008Usmívající se.Do budoucnosti bych si přála pořídit duo set Juicy Couture z roku 2004.Zde obrázek z netu.


Děkuji za Vaší pozornost.
Mějte se krásně,La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...