úterý 18. února 2014

Velká ložnice

Ráda bych Vám ukázala ložnici,kterou jsem si nechala vyrobit na zakázku od Naďi(Jadvinka) a manžel mi jí dal k narozeninám.Dnes už vím,že jsem si mohla sama zvolit rozměr a asi bych si ji nechala vyrobit v menším měřítku.Také si nejsem jistá,jestli bych si znovu vybrala aby ložnice byla v hnědém provedení,možná by se mi více líbila v bílém.To jsou ale drobné vady na kráse a nepodstatné detailySmějící se.Sama ložnice je velice krásná a zdařile vypracovaná do všech detailů.Nábytek je ze dřeva a docela těžký,ale tím pádem i stabilní.


Postel je krásně mekkoučká,má vlastní přikrývku a dva polštáře.Všechny šuplíky jsou samozřejmě plně funkční a zrcadlo u toaletky také.Židlička s pohovkou jsou také krásně vypolstrovované a měkkoučké.Látku jsem si vybrala sama.Nábytek mi přišel ve velikánské krabici a byl složený,tak jak vidíte na obrázku.DíkybohuUsmívající se.


Pamatujete si,jak jsem v předešlém článku psala o polici,kterou jsem zabavila manželoviSmějící se?!Tak to je ona.Na šířku má 55cm a na délku 150 cm.Ložnice tam je pořádUsmívající se a vím že tapeta je hrozná,ale jinou nemám a ještě se mi nepodařilo sehnat takovou,kterou si já představuji!



Panenky jsou tam úmyslně,aby jste si udělali obrázek jak je nábytek vysoký a veliký.


Plány do budoucna mám takové:mám jednu prosklenou vitrínu a usoudila jsem,že mi bude stačit.Domeček jsem zrušila a mám pouze tuhle krásnou ložnici ve své skříni na polici a časem bych si moc přála nechat vyrobit na zakázku prosklenou komodu asi se 4 policemi a z toho dvě bych zařídila jako místnosti.V jedné by byla tato úžasná ložnice a ve druhé možná obývací pokoj,nevím.Musím to ještě promyslet.Určitě bych ale zase požádala Naďu,jestli by něco hezkého pro mě a mé panenky zase vyrobilaRozpačitý.

Ještě bych Ti Naďo chtěla takto veřejně moc a moc poděkovat za krásnou ložnici pro mé panenky.DěkujiRozpačitý.

Vám všem děkuji za pozornost a hezký zbytek dne,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...