úterý 18. února 2014

Barbie a jejich bydlení

Hezké odpoledne,
dnes jsem si pro Vás připravila článek o tom,jak u nás žijí panenky Barbie.Když jsem začala sbírat panenky,tak jsem je nechávala v jejich originálních krabicích z počátku.To mě brzo omrzelo,protože jsem na panenky moc dobře neviděla a ztrácela jsem přehled.Rozhodla jsem se tedy v šatní skříni vyklidit jednu velkou polici a tam provizorně vystavit své krásky.Manžela málem trefilo,když hledal svetry a zjistil že místo svetrů mu tam trůní mé panenkySmějící se a jeho svetry jsou namačkané v mé polici mezi ostatními věcmi.No ale přežil to a časem si i zvyklS vyplazeným jazykem.

Kamarádka se stěhovala a měla jednu komodu,které se chtěla zbavit a tak ji nabídla mě a asi nebude pro Vás překvapením,že jsem z komody zřídila dům pro panenky BarbieUsmívající se.Jako malá jsem si hrozně přála domeček pro panenky Barbie a nikdy se ho nedočkala,až teď jako dospělá jsem měla možnost si vytvořit domeček podle svých představ.Začala jsem tedy hledat nábyteček,doplňky atd...na MMB,ale i v hračkárnách.Časem jsem měla krásný domeček,který by určitě ocenila né jedna malá holčička.Ukáži Vám tedy pár fotek,které jsou už minulostí....Zamračený







Tak jsem Vám ukázala,jak u nás dříve bydleli panenky.Dnes tomu už tak není,protože všechny mé panenky by se do domku nevešly a tak jsem zase uvažovala o jiném uspořádání.Většinu nábytku jsem zase rozprodala a ještě něco k prodeji mít budu a panenky umístila do prosklené vitríny,kterou jsem jim pořídila a nechala jsem si pouze dřevenou ložnici,kterou Vám představím samostatně.

Děkuji za pozornost,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...