sobota 8. února 2014

On Location:Monte Carlo Barbie Doll 2006

Fashions - Best Models - On Location:Monte Carlo Barbie Doll 2006.
Z kolekce Pink Label.Designers:Robert Best.
Tvář Kayla/Lea.


Úmyslně jsem si tuhle kočku nechala naposled.Máme zde poslední panenku ze série On Location.Moc mě mrzí,že tato série nemá pokračování a jsou pouze čtyři panenkyPlačící.Panenku jsem koupila táké s plnou výbavou.Zamilovala jsem se do ní už na fotkách,když jsem si ji prohlížela u někoho z Vás a stále patří mezi mou nejoblíbenější panenkou v mé sbírce!Kdyby byla skutečná,tak by patřila mezi elitní modelky,protože je prostě úžasná a krásná ve všech směrechUsmívající se.Má zajímavý odstín tělíčka,trošku mi to připomíná opalování ze solárkaSmějící se.Pečlivou francouzskou manikůru na rukách i nohách a pro mě fascinující krásnou tvář.Úžasně dlouhé a hebké vlasy v krásném odstínu hnědé.K panence patří dramaticky černé zavinovací plavky,které už nemám,jsou prodané(plavky prodávám,nepotřebuju je).Dále kalhotový kostým,který je šitý na tělo šedé barvy.Černý top,který jste mohli vidět na panence Rafaele.Měkká šála s černou aktovkou,velká červená kabela a malé červené psaníčko,brýle a tři páry bot.Mě osobně nejvíc se líbí,pouzdrová,řasená šedá sukně s modrou halenkou.Panenka nese jméno Charlotte.






Charlotte sluší pomalu všechnoUsmívající se.


Bílý smoking já mám na ni nejraději.




Vím,že jsem Vás trochu zahltila fotografiemiSmějící se,ale Charlotte je velice fotogenická!

Děkuji Vám za Vaší trpělivost.
Přeji Vám hezký zbytek víkendu,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...