pondělí 3. února 2014

Benefit Ball Barbie Doll 1992

Fashions - Classique Collection - Benefit Ball Barbie Doll 1992 - Collector Edition

Vím,že né každému se musí líbit ale mě panenka kterou pro Vás mám připadá úchvatná.Elegantní šaty v barvě kovově modré a zlaté se dokonale hodí na ples v opeře,například.Panenka má světlounce modré silonky,klasické lodičky.Zlaté rukavičky a zlaté šperky.Nejsem si jistá tváří,myslím že se jedná o Superstar.Opravte mě pokud se mýlím,děkuji.Na mě její tvář působí hrozně mile a sympaticky.Ma veliká modrá kukadla a také nalepené řasy.Složitý účes který mi nešel pořádně nafotit,aby jste si ho také mohli důkladně prohlédnout je velice moc hezký a hlavně jsem unešená tou tiziánovou barvou.Jistě jste už zaregistrovali že dávám panenkám jména a není tomu jinak,ani u této.Dovolte mi tedy,abych Vám představila Darcy(její jméno pochází z knížky,když jsem četla o hlavní hrdince která se tak jmenovala a mě se jméno líbilo).




Darcy a trošku civilnější oblečeníUsmívající se.



Detail na tvář.


Tak to byla Darcy a snad se Vám aspoň trochu líbila.

Děkuji za Vaši pozornost.
V pátek se Vám chystám představit jednu panenku
z řady On LocationUsmívající se.Přeji hezký den,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...