pondělí 24. února 2014

Juicy Couture Beverly Hills G & P Barbie Dolls 2008

Designers -Juicy Couture - Juicy Couture Beverly Hills G & P Barbie Dolls 2008.
Z edice Gold Label.
Designers:Sharon Zuckerman.


Duo set krásek originál zabalené(foto z internetu).Ke mě dorazila každá zvlášť a každá od jiného prodejce.

Nejprve si něco o nich povíme...Usmívající se.Panenky jsou malé repliky dvou živých žen.Pamela Skaist - Ley a Gela Nash - Taylor jsou designérky a spoluzakladatelky senzační značky Juicy Couture.Panenky už na první pohled působí luxusně a přesně vystupují jako bohaté,mladé ženy z L.A.Mají krásné vrstvené hedvábné šaty a přepychové doplňky.Já jsem si dovolila panenky přejmenovat a dnes Vám představím Tiffany (Tvář Lara/Ana).


Tiffany jsem koupila od Gábiny.Moc Ti za ni děkujiRozpačitý.Má původní tělíčko,které je bohužel obarvené od svých originálních šatičkách.Její původní oblečení nemám a musím se přiznat,že mi to vůbec nevadí!Zvlášť,když obarvuje,že?!Panenka i tak je velice moc krásná a líbí se mi od té doby,co jsem jí viděla u Katky(Zmrzlinka),kam jsem jí chodila obdivovat!Panenka má blédé tělíčko a blond vlasy s patkou,které jsem několikrát umyla a stejně se zdají být od geluNerozhodný!Tvář je Lara/Ana a líbí se mi její kouřové líčení kolem očí.Gábi k panence dala i stojánek a šperky,které jsou vážně luxusní!Panenka má dva náramky,dva prsteny,řetízek kolem krku s písmenem P (jako Pamela) a třpytivé náušnice.Panenka má na sobě oblečení od jiných sběratelských panenek.Snad se Vám bude Tiffany líbit,stejně jako mě.




Společně pózují.Ten parfém co je na fotce,je také od značky Juicy Couture.Omlouvám se,ale fotek s Tiffany mám celkem málo.Možná se mi někdy podaří ji ještě nofotit a v jiném oblečení.


Detail na šperky.


Děkuji za Vaší pozornost a příště se Vám ukáže druhá panenka z tohoto dua.
Hezký den,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...