pátek 14. února 2014

Twilight Gala Barbie Doll 2002

Club Dolls - Official Barbie Collector Club Exclusives - Twilight Gala Barbie Doll 2002 - Limited Edition.

Stejně jako panenku Carol Ferris,tak i tuto krásku,kterou Vám chci představit pro mě sehnala stejná paní,které jsem velice moc vděčná a moc jí děkujiRozpačitý.

Panenka je ztělesněný půvab a v mé sbírce je největším pokladem.Tvář je Mackie a má krásnou malbu obličeje.Výraznou a přestou zachovalou jemnost.Vlasy má vyčesané do elegantního účesu,které jsou velice zpevněné gelem aby účes neztratil tvar.Jejich barva je hodně tmavě hnědá.Co se týče účesu,tak na něm nemám v plánu cokoliv měnit.Ani v civilním oblečení panenku u mě neuvidíte.Kupodivu v šatech zašitá sice není,ale na tom se nic nemění že zůstává ve své úchvatné róbě,která je velice moc hezky ušitá a má moc hezké detaily.Myslím si,že v těchto šatech by žádná skutečná žena si neudělala ostudu.Mají krásný elegantní střih,který dokáže vyzvednout ženský půvab a skvělé křivky těla.I barvou se mi moc líbí.K panence patří i silonky,světlé střevíčky,rukavičky,psaníčko a šperky.Dlouho jsem jí měla v krabici,ale nakonec jsem se rozhodla ji z ní vysvobodit i kvůli místu,co krabice zabírala.Věřím,že se Vám panenka bude líbit....

Má krásná Nathalie.






Detail tváře a účesu.




Nathalie a já děkujem za Vaší pozornost,
přejem krásný večer nebo dobrou noc a krásný víkend,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...