neděle 16. února 2014

Hershey´s Barbie Doll 2009

Pop Culture - American Favorites Collection - Hershey´s Barbie Doll 2009.
Z kolekce Silver Label.
Panenku navrhla pro čokoládovou značku Hershey´s návrhářka Linda Kyaw.
Tvář Lara/Ana.


Na tuhle čokoládovou krásku,jsem víceméně narazila náhodou a to,když jsem brouzdala na MMB.Absolutně jsem netušila že existuje a hned napoprvé mě učarovala svou krásou a trochu exotickým vzhledem.Působí na mě jako moderní arabská princezna a proto jsem i vybírala takové jménoUsmívající se.Původně jsem chtěla Amiru,to v překladu znamená princeznu,ale je to celkem dost rozšířené jméno a já chtěla pro ni něco né tak známého.Náhodou jsem se zrovna v té době,kdy jsem vybírala jméno dívala i na film a v něm se hlavní hrdinka jmenovala Adawiyah.Líbilo se mi,jak z ní a tak jsem pátrala na netu.Zjistila jsem,že v překladu to znamená "letní květina" a byloSmějící se.Panenka prezentuje značku Hershey´s,která se zajímá o vyrobu čokolády.Krásné koktejlky navrhla Linda Kyaw.Panenka má tvář L/A a byla mou první ve sbírce.




Můj oblíbený kostýmek...Smějící se....




Detail tváře.


Krásnou neděli,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...