neděle 9. února 2014

Holiday Barbie Doll 2009

Special Occasion - Holiday Barbie Doll 2009.
Tvář Mackie.
Panenku jsem pojmenovala Cassandra.

Tuhle platinovou blondýnku,jsem dostala od manžela,ale před rokem k vánocům.Dlouho jsem si na ni zvykala a stále nemůžu přijít k ní na chuťNerozhodný.Její originál šaty jsou nádherné,mám je ráda.Panenka má tvář Mackie,což by mi nevadilo,já mám ráda tváře Mackie,ale vadí mi její výrazmé líčení!Původní účes také nic moc a tak jsem vlasy rozpustila a opět umyla.Překvapilo mě,jakou má bohatou,hustou hřívu vlasů.Hledala jsem pro ni jiné oblečení...a našla jsem dokonce takové,ve kterém se mi začíná i líbitSmějící se.





Děkuji za Vaší pozornost,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...