čtvrtek 27. února 2014

Dr. No Barbie Doll 2009

Pop Culture - Barbie Loves Bond Collection - Dr. No Barbie Doll 2009.
Z edice Black Label.
Tvář Daria.


Panenka je inspirována filmovou postavou z filmu o agentovi 007 (já osobně filmy nemusím).Bond Girls ve filmu se jmenovala Honey Ryder a hrála ji herečka Ursula Andress.Panenka je velice známá a oblíbená u sběratelů.I já jsem propadla jejímu kouzlu!Byla to má první Daria ve sbírce.Koupila jsem jí originál v krabičce na MMB za úžasnou cenu!Její originální plavečky již nemám.Panenka má krásný zasněný pohled a má úžasně dlouhé řasy.Je náramně fotogenická,což uvidíte za moment sami.Má úžasnou barvu vlasů no a jistěže jsem je zase musela umýt!Vybrala jsem jí řecké jméno Damaris.



V modrém ji mám nejradši.Připomíná mi herečky z čenobílých filmů!



Krásné šaty.Mám je moc ráda a obzvlášť na této panence.Šaty jsou z velice krásné látky,asi satén a moc lehoučké.Mají působivé boa.Zapínání na patentky a jsou také od sběratelské panenky.Šaty mám díky Katce.Díky Káťo.



Damaris je prostě krásná.Patří mezi mé Top panenky!
Děkuji za Vaší pozornost,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...