sobota 8. února 2014

On Location:Barcelona Barbie Doll 2007

Fashions - Best Models - On Location:Barcelona Barbie Doll 2007.
Z kolekce Pink Label.Designers:Robert Best.
Tvář Lara/Ana.


Tuhle úžasnou sirénu,jsem dostala od svého manžela v listopadu k narozeninám.Opět úplně nová,nikdy nevybalená a splnou výbavou přišla jen pár dní před narozeninami.Musím se Vám přiznat,že jsem dlouho sháněla pouze její oblečení a o samotnou panenku jsem nestála.Nijak se mi zrovna nelíbila.Oblečení jsem nesehnala a tak jsme jí objednali komplet a já počítala že panenku prodám.Když konečně přišla a já měla možnost si ji poprvé doopravdy prohlédnout,tak se něco ve mě zlomiloUsmívající se.Už mi nepřišla nezajímavá a ošklivá,ba naopak.Má tak zvláštní malbu tváře,že čím déle jsem jí pozorovala,tak jsem propadala její kráse.Taková bledulka a zároveň díky malbě na tváři je nepřehlédnutelná.Vlasy se musely opět umýt,já prostě nesnesu jak je mají tolik od gelu!Vlasy má nádherné,husté a zarovnané do roviny.Barva vlasů je blond hodně světlá a opět je v nich melírek tmavšího odstínu.Teď už bych panenku neprodala,prostě jsem si jí zamilovalaRozpačitý.
Dala jsem jí jméno Mikaila.



Panenka má krásný,bohatý šatník a je inspirovaná ze Středozemního moře.Bezchybné modely k bazénu,k prohlídce města a krásné ženské šaty nepostrádají eleganci a evropský styl.



Tento model se mi na panence líbí asi nejvíce.Mikaila si pujčila kabelku opět ze sady Monte Carlo.

Dateil na tvář.




Tak snad aspoň někomu z Vás se Mikaila bude líbitUsmívající se.
Ironií osudu se mi podařilo získat ještě jednou všechny ty úžasné modely co patří k panence BarcelonaSmějící se.Mé veliké díky patří GábiněRozpačitý!!!

Děkuji za Vaší pozornost,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...