čtvrtek 20. února 2014

Dooney & Bourke Barbie Doll 2006

Designers Dolls - Dooney & Bourke Barbie Doll 2006.
Pink Label.Tvář Lara/Ana.

Dooney & Bourke je známá americká módní značka,která se zajímá o výrobu kožených kabelek a doplňků.Společnost vznikla v roce 1975.Jejich trendy,módní styly a vzory oslovují né jen mladé lidi,ale i starší generaci.

Panenka už na první pohled působí milým,bohemským stylem.Znaky a emblémy můžeme pozorovat jak na džínové bundičce,tak i na kabelce.Tuto krásku jsem chtěla hned,když jsem ji záhlédla poprvé na promo fotkách.Oblečení je velice moc hezké a celkově její oblečení se dá považovat za ležérní eleganci.Sukně s bílým topem jsou šaty,což mě trochu mrzelo.Domnívala jsem se,že je zvlášť sukně a top.Naštěstí panenka v šatech není zašitá,ale u mě jí asi v jiném oblečení ani neuvidíte.Nejvíc jí sluší to její originální oblečení.K šatům je bezvadná do pasu džínová bundička.Na hlavě měla panenka růžový šátek,který jsem nakonec sundala,protože jsem panence opět umyla vlasy a zpět jsem jí ho už nedávala.Panenka má i skvělé šperky,jako jsou zlaté kruhové náušnice a řetízek se znaky této značky,kterou panenka prezentuje.Měla i jakoby dřevěné náramky,které se mi bohužel rozpadly.Nákupní tašku a krásnou kabelku.Jo a také pantofle na vysoké podrážce,které ladí k celku.Tvář je Lara a její obličej je vážně moc hezoučký,takový dívčí.Mám moc ráda tuhle sladkou Laru a sehnala mi ji má jmenovkyně Míša.Děkuji Míšo.Panenku jsem pojmenovala Camilla.




Tak jste Camillu viděli v krabici a zadní stranu její krabice.Musím říct,že ta její se mi moc líbilaUsmívající se.Teď uvidíte mou verzi CamillyMrkající.





Fotky zaměřené na detaily.




Omlouvám se za takovou hromadu fotekSmějící se,ale já se nemohla rozhodnoutMrkající.


Děkuji za Vaší trpělivost.
Hezký den,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...